Gå til innhold

Bare et lite tips ang buketten...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den "bør holdes i navelhøyde... (Det sa han som lagde buketten min)

Så på et bryllup nå i helgen hvor bruden holdt buketten i brysthøyde, og ingenting av den nydelige kjolen kom til syne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å vite - takk! Vil selv oppfordre alle til å velge en bukett som ikke er "for flott" - har sett så mange brudebilder hvor man ser mer på buketten en bruden - det er synd :-(

Skrevet

jeg visste det før bryllupet jeg, men på nesten alle bilder har jeg buketten for høyt oppe allikevel... er nemlig veldig naturlig å holde den oppe... men helt klart penest å holde den nede... skulle ønske fotografen hadde sagt til meg jeg.. veldig fornøyd ellers da!

Skrevet

Eneste jeg husker fra jeg gikk opp gulvet var: "buketten ved navelen, buketten ved navelen" - hehe

Men, helt klart ikke rart om folk ikke husker på det denne dagen, men heldigvis så sier vel fotografen ifra når bildene skal tas :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...