Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Den "bør holdes i navelhøyde... (Det sa han som lagde buketten min) Så på et bryllup nå i helgen hvor bruden holdt buketten i brysthøyde, og ingenting av den nydelige kjolen kom til syne!
Vannmann35 Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 Kjekt å vite - takk! Vil selv oppfordre alle til å velge en bukett som ikke er "for flott" - har sett så mange brudebilder hvor man ser mer på buketten en bruden - det er synd :-(
Bippe77 Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 jeg visste det før bryllupet jeg, men på nesten alle bilder har jeg buketten for høyt oppe allikevel... er nemlig veldig naturlig å holde den oppe... men helt klart penest å holde den nede... skulle ønske fotografen hadde sagt til meg jeg.. veldig fornøyd ellers da!
Mor til et enebarn Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Eneste jeg husker fra jeg gikk opp gulvet var: "buketten ved navelen, buketten ved navelen" - hehe Men, helt klart ikke rart om folk ikke husker på det denne dagen, men heldigvis så sier vel fotografen ifra når bildene skal tas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå