Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 oj, da må jeg snart begynne å pakke.. hehe, for vi drar nemlig til tenerife på lille julaften... og for dem som ikke har fått det med seg, så er julemarsipanen kommet i butikkene, allerede, huff å huff...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Og bare 102 dager igjen til jeg har termin
Gjest thricane Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 å GLEDER MEG:) bake pepperkaker, brune pinner, medisterkaker, kalender, julestrømpe, tre nøtter til askepott..
tonebf Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 ja begynner nærme seg nå... sitter her og koser meg med julebrus =) hmmm kansje jeg skal lage meg noe god mat også.... =)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 69 dager til Lukas er 2 år =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå