Smånetta 14.mai Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Det er "fest" for foreldre og annen familie i lillegutt sin barnehage i morgen. Jeg jobber over en time unna og pappan må ta med seg maten vi skal bidra med. Er det for kjipt at jeg baker boller nå? Burde det være mer barnevennlig og mindre sukker, eller mer festlig?
pandabjørn Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 trenger du å ha sukker i bollene da? trodde de fleste barn likte boller så det ville jeg ha bakt
Smånetta 14.mai Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg kan ha litt lite sukker i... baker det, jeg.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje lurt å tenke på at noen kan ha melke- eller eggallergi? Vet at i barnehagen her bruker de eplenektar i bollene slik at en gutt med melkallergi også kan spise de!
Smånetta 14.mai Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Det aner jeg ikke noe om, faktisk. Men foreldrene til alle 45 skal ha med noe, da... Det kan være hva som helst.
J@h@ Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 La nå ikke sukkerhysteriet ta overhånd. Bak boller med god samvittighet du så kan noen andre stille med fruktfatet! Og er det barn med allergier er jeg sikker på at foreldrene har med det som de kan få om de ikke tåler ordinær mat. Om ikke dere er informert of spesielle allergier som dere skal ta hensyn til så kan man ikke forsikre seg på alle bauger og kanter!
pandabjørn Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 tror ikke jeg hadde giddi å tenkt på om det er noen i barnehagen som er allergisk mot noe.....ettersom alle foreldrene skal ha med seg noe hver så baker nok moren noe jenta/gutten dems kan spise alikevel!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Det var bare ment som et tips fra meg! ;-) Mamma jobber i barnehagen, og fortalte om bakinga... Bollene ble visstnok kjempegode og luftige! :-) Men gjør som du vil, foreldrene til de med allergier har helt sikkert med noe til sine barn! :-)
Smånetta 14.mai Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2007 Høres ut som et tips, ja. Har ikke noe eplejuice så nå har jeg satt deigen med melk. Får heller si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå