Gå til innhold

Jeg har blitt forfengelig... :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen steder der man kan melde seg på slik "bli ny" ting?

Jeg har ikke peil på klær, ikke på sminke osv.. Men nå har jeg faktisk veldig lyst til å fornye litt.

Har ikke vært hos frisør på..... 2 år. Det bare vokser og vokser.

Har aldri vært opptatt av sminke, så har aldri lær meg hvordan jeg legger det skikkelig..

Noen som vet om noe slikt? Det kan ikke koste flere tusen heller da men.... Har ikke råd til privat stylist liksom.

Men etter 4 svangerskap, -17 kg osv... JEG VIL BLI NY :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor er du ifra da?? kunne du tenkt deg å betale for det selv eller??

Skrevet

Vet at det er mange som tilbyr sånt her i oslo/akershus, koster vel 3-4000 med frisør, sminke, fargeanalyse, stilanalyse og en times shoppinghjelp :)

Må jo være sånne tilbud andre steder også :) høres gøy ut!

Skrevet

Kommer jo an på hvor mye det koster da. Men ja i utgangspunktet.. Kan ikke NOE :o)

Lyst til å lære å sminke meg, hva farger jeg kler, hårfasong osv.. Bli litt friskere om du skjønner.

Bor i Hallingdal, men er flyttbar for en helg f.eks...

Skrevet

TOTALT BLI NY KURS "HA DEG SELV SOM PROSJEKT" pr. person 3200,-

3200,- for 1-2 personer

2500,-for 3-4 personer

2000,- for 5-9 personer

1500,- for 10-12 personer

Større grupper etter avtale.

Fant denne i Sandvika... 10-12 stykker som blir med? Da blir det 1500 pr pers i stede for 3200 på meg... *he he*

Skrevet

jeg kunne ha hulpet deg, bor på gjøvik men blir vel litt langt for deg:) er hudpleier og har masse kurs i stil og farger osv.

og sminke,

har akkurat eller for under 6mnd siden tatt to kurs til i sminke. osv.. hadde vært moro:)

Skrevet

Du lærer absolutt alt om: personlige farger, din personlige stil i snitt og fasong som gjør at du får en perfekt fungerende garderobe. Lær å legge en perfekt makeup i dine beste farger og du får veiledning i personlig hudpleie. Lær deg økonomisk garderobeplanlegging! Du blir din egen stylist!

Shoppingrunde er inkludert

http://www.bli-ny.no/index.htm

Så jo flott ut... Men dem hadde kommet til å få sjokk hadde jeg satt mine føtter der ja :o)

Skrevet

Du, jeg er halvt Kolbuing, så jeg hadde gjerne tatt en tru til Gjøvik jeg... Har jo slekt der borte på den kanten og trives godt på Gjøvik vet du!

Skrevet

oi høres spennende ut:) du får si ifra hva du kommer fre til hvis ikke vet du om meg;) bare å sende meg en PM hvis det er noe:)

Skrevet

Legger deg til på vennelisten min jeg. Kan hende jeg tar en tur over. Om ikke annet om du kunne vise meg litt om sminke og farger... Jeg er ganske blank :o)

Så om du vil holdet ett lite kurs.... Det er kortere for meg til Gjøvik enn til Oslo.. Selv om det blir litt annen vei!

Skrevet

Kan du ikke prøve en av disse ukebladene da ;))

De har jo "Bli ny dame/jente" hver uke ;)

Og tror de spesielt tar inn fleregangsmødre for å si det "snilt" ;))

Man har jo ikke mye tid til seg selv da:0)

:)

Skrevet

jepp det er greit:) bare å si ifra så finner vi en dag som passer. kan plukke ut litt farger og sminke osv.. trenger ikek bli dyrt.. frisør kan koste i og med at jeg desverre ikke kan klippe, men jeg har ett søskenbarn som er frisør så vi skal nok få ordnet noe lurt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...