Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 jenta vår er 20 mnd og kan lese sitt eget navn. Det er kun 3 bokstaver, men hun vet hvilken lyd som er til hver bokstav. Jeg synes det er så utrolig morsomt å høre på. Hun har dessuten begynt å vise meg hvor alle hennes bokstaver er i huset, f.eks. på vaskemaskinen e.l. Hun heter ADA =) hi hi.
Tommage♀♂ Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Flink jente! Tviler på at Thea Oline på 22 mnd leser navnet sitt i nær fremtid, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå