Gå til innhold

Flere med ikm den 23? Når skal du teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så spent..:-) tror nok jeg må teste noen dagen før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har den 23 iallefall. Da er det på¨dag 28.

Tenkte igrunnen at jeg skulle holde ut til den 26 iallefall.. Det er så typisk at når jeg tester så er den negativ og noen timer etter eller dagen etter så kommer mensen.. Så tenkte jeg skulle ha is i magen denne gangen. Det er jo så dyrt å teste også så da er det jo greit å prøve å drøye den litt. Men kan jo hende jeg blir bitt av "MÅ teste tanken" tidligere enn 26..

Sitter her å har voksesmerter i lysken og høyre benet så enten er jeg "på tjukken" eller så har jeg el.

Tester du med el.tester??

Skrevet

jeg har rundt den 23.

å jeg ehh... testet idag,neg. såklart * flaut* dumme meg!!!

hehe...

jeg som skulle holde meg til langt etter evt. ikm med å teste,yeah right :P

Skrevet

Det er da ikke flaut :-) Du er langifra den eneste som gjør dette! Har jo gjort det endel ganger jeg også må innrømme.

Men da jeg var gravid med snuppa ventet vi faktisk en uke etter IKM før vi testet. Og da kjøpte mannen testen(var ivrig blitt) :-)

Skrevet

får vel prøve å holde meg til den 21-22. spørs om jeg klarer det!

Har ikke brukt el tester. Det gjorde jeg ikke med førstemann heller. da klaffet det på første forsøk. Tenkte kanskje jeg skulle prøve hvis det ikke klaffer denne pp heller.

Lykke til jenter! vi får holde hverandre oppdatert:)

Skrevet

hehe jeg er ikke så tålmodig akkurat. min søster testet pos., idag så hadde vært superarti å blitt gravid nå,termin med ei ukes mellomrom:)

Skrevet

Jeg har også ikm den 23. Har kjøpt dobbelpakning med CB idag, så tror kanskje jeg tar en i helga, og så har jeg en i vente til ikm-datoen, om det blir negativt.. Utålmodig?? JEG??? Neeeeeeida!;);)

(Har allerede testet jeg også, Solstrålen80, du er ikke alene..! *småflau* Negativt da så klart.. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke greier å holde meg! ;))

Har brukt tester fra billigtester, tror kanskje jeg må bestille flere derfra om det ikke blir klaff denne pp! :) Sinnsykt masse billigere, og veldig greit! :) Kom i posten bare noen få dager etter jeg bestilte!

Vi får holde hverandre oppdatert, ja! :) Dette er spennende! :):):)

Skrevet

Forresten, Solstrålen 80, skjønner godt at det hadde vært artig å blitt gravid denne pp ja!! Moro å ha noen så nærme å gå gravid + barsel sammen med da! :):) Krysser fingre for deg! :)

Skrevet

hehe har bestilt meg tester fra lavpris-tester denne gang jeg,enda litt billigere enn billigestester:)

håper de kommer i morgen,trenger ikke så mye hcg på de stavene som stripsene:)

tester vel torsdags morgen da (pøh jeg tester sikkert imorgen tidlig med strips tenker jeg,hehe...)

ja er spennende:)

Skrevet

takk det samme:)

men neg. tester enda:P hehe... rare greier du når jeg har ikm neste uke,hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...