Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 og allerede har hun laget deilig middag, hentet lille rosa i barnehagen (sammen med mormor), sendt sambo og meg avgårde på shopping, mens hun tok seg av leggingen av lille rosa, sammen med eldste rosa:-) Og brettet et helt stativ med tøy......den dama er ikke sann og jeg vet jeg er kjempeheldig som får være hennes svigerdatter:-) Til gjengjeld så lager vi alltid et hyggelig rom til henne, med rent og nystrøket sengetøy, med friske roser i vasen og lar henne styre på som det passer:-) Da er hun fornøyd og vi får masse avlasting:-)
Plutseliten :) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Å så koselig...for alle! Kan tenke meg hun synes det er gøy å kunne hjelpe til, styre litt og pusle rundt ) Nyt det,og kos dere.Jeg er sikker på at hun setter stor pris på å ha deg som svigerdatter
Karomamma Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Veldig koselig med farmor på besøk, både for dere og henne!! Skulle ønske jeg hadde svigermor, jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå