nina Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Kan noen si meg hvor langt det er fra Karenslyst alle på skøyen til Zara butikken ? hvordan kommer jeg meg dit?
BettyBoob Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 tar nok ikke så veldig lang tid, zara ligger jo midt nede i bogstadvn hopp på en trikk! 10 min kanskje?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Spørs hvordan du kommer deg dit... Med kollektivtrafikk så rundt 20 minutter...
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 usj, jeg er så dårlig på kollektivt pleier å si at jeg har trikkskrekken hehe.. Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg vel hoppet i en taxi
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Synes trikken er så vinglete og ustabil haha også skjønner jeg aldri hvilken trikk jeg skal ta hvor... T-banen funker greit da heldigvis Men sabla enkelt å bare ta en taxi da *sløsehue*
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Hehehe... Har jeg aldri tenkt over;-) Men liker best t-banen selv:) Det står vel sånn oversikt over hvor trikkene går? Taxi hater jeg... Synes det er ekkelt å sitte i en bil med folk som snakker til meg som jeg ikke vil kjenne:P
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Har aldri giddet å sjekke engang jeg for å være ærlig *glis* de gangene jeg har tatt trikk har jeg vært passiv og sur nettopp fordi jeg har måttet være med å ta trikk Eneste negative med taxi er at jeg er så hypokonder så jeg ser på hver taxi sjåfør som er under 70 som en potensiell voldtekts og drapsmann haha
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Det gjør jeg og... Jeg er rett dem!! Jeg tenker at de kommer til å være skikkelig ekle og gjøre noe med meg!! Yupp - jeg er veeeeeldig paranoid kan man vel si:) Så da sier jeg heller ja takk til trikk og slikt noe:) Bil gidder jeg hvert fall ikke!!!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Hehehe, jeg sitter alltid baki med tlf i hånden, og klar til å kjempe for livet hoho Men man kan jo aldri være for forsiktig, har jo vært endel historier om kvinner som har blitt voldtatt av taxi sjåfører,, Er jo ikke rart man blir litt ekstra på vakt..
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Hehehe;-) Eneste gangene jeg tar Taxi tar jeg det med andre, gitt!!! Men har møtt koselige taxi sjåfører og da:)! Det må jo nevnes!! Man kan aldri være nok forsiktig dessverre..... Mye fælt der ute!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå