Gå til innhold

Hvor mye gir dere til tv-aksjonen i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det går til barn blir jeg alltid sentimental, så har tatt ut 1000 kr som ligger og venter på neste søndags bøssebærere:) (har god råd denne måneden også)

Hva med dere? Hvor mye skal dere gi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ting.

Vi har ikke råd til å gi til alle gode formål og dermed har vi bestemt oss for 1 formål vi gir til. Og for oss er det kreft.

Skrevet

Det er på søndag er det ikke? Får se hvor mye jeg har igjen i kontanter etter lørdagens bytur :S Husker sjelden å ta ut penger fra minibanken til slike ting. :o Sløv , men sånn er det bare.

Er helt annerledes når det går til barn,da føler jeg at man må gi littegrann uansett ... De øynene på reklamen da snufs

Skrevet

Burde kanskje gi litt mer, men et par hundre kanskje...?

Skrevet

Iallfall ikke så mye.... Men hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok gjort det jeg også. Ble trist av den "reklamen" for TV-aksjonen i sta. Tipper jeg gir max 50kr.

Skrevet

Regner med at det blir en 200-lapp. Har god råd, men om alle gir noe så hjelper det godt på. Går jo litt penger i året på diverse ting man bør støtte.

Skrevet

vet ikke.. mellom 200-500 kanskje.. sikkert altfor lite..man kan vell alltid ta seg råd til mer, men er jo flere ting man ønsker å støtte!

Skrevet

det blir 500 kroner. Når jeg ser han lille gutten som ikke klarer å holde hodet oppe selv men må støtte det med hånden, da gråter jeg like mye hver eneste gang. Det kommer aldri noen opp med bøsser her til oss, vi bor for langt utenfor allfarvei, så jeg skal ned til mamma og pappa og være der sammen med lillemann.

Skrevet

HIV/AIDS er en grusom sykdom. Jeg har ikke bestemt meg ennå for hvor mye jeg gir, men det blir nok rundt 500 kr.

Skrevet

Oppfordrer alle til å gi litt, ialle fall! Om det så bare er 20 kr! Det hjelper så mye! Tipper det blir ny rekord i år etter de triste reklamene:/

Skrevet

har ikke god råd, men gir 100-200.

Skrevet

...og i tillegg skal jeg være bøssebærer.

Skrevet

dytter denne... er viktig at alle gjør en innsats, uansett hvor mye eller lit det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...