Süsse Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har kjöpt votter til lillegutt til 300 kr som jeg ikke får på han. De er for trange til å lirke inn i tommelen, selv om han ikke han ha större str. Da ser det ut som vottene med gutten. Og den stroppen på lua blir jo bare i veien under/oppå haka. Faen, 600 kr rett i dass!
Libido- Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Men herregud da kvinnfolk! Nå må du følge med!! Reimatec dress: ja ja ja! Luer og votter: Nei nei nei! Der har du andre dyre merker, som man MÅ ha. Har ikke satt meg inn i hvilke da, mini er så liten at han ikke kan bruke skikkelige votter/hansker enda. Du får sikkert fullt referat fra skravle =P
Süsse Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Sören, skulle ha lest mer på skravle! Visste jeg gikk glipp av noe..
ragna Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 eeh....300 kroner for ett par med votter?? 300 KRONER?? som varer i ca 6 mnd.. du har blitt lurt.
Libido- Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jepp, nå har du bommet stygt. De andre barnehage-mødrene ler nok bak din rygg.
Diva Muffin Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Du får trøste deg med at enkelte kvinner mener store tomler er en fordel på (voksne) menn. Så har han noe å se frem til, hvis han ikke blir altfor traumatisert av å måtte bruke billigere votter enn alle andre barn i vottepliktig alder.. Men faen da! Jeg kikket på et par Reima-votter som så helt geniale ut med lang glidelås..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Reima-vottene med lang glidelås er rævva
Diva Muffin Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Jammen i helvette da! Hele trosgrunnlaget mitt går i dass!
nickoline og supermann Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 jeg har kjøpt de nye reimavottene......synes de virker fine. de gamle derimot........not! synes lua er fin også jeg....
Willemo Skrevet 16. oktober 2007 #11 Skrevet 16. oktober 2007 Så send dritten til meg da :-) jeg liker godt reimatec, verd sin vekt i kalveskinn, har faktisk vurdert et par i største størrelse til meg selv, men jeg venter til de kommer i sjokoladebrun med beige, slik at de matcher støvlettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå