ABC123:-) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Vi kjenner et tvillingpar på 14 år som skal begynne å sitte barnevakt hos oss av og til. De har ikke så mye erfaring fra før, men er stødige og pålitelige. Ungene våre er 1 og 3 år gamle, minstemann vil som regel være lagt når de kommer. Gjennomsnittlig tid for vakten er 3-4 timer, og vi kjører dem hjem etterpå. Er 100 kroner hver lite sånn i begynnelsen, alder og erfaring tatt i betraktning? Som tvillinger vil de gjerne være sammen, men jeg synes ikke vi skal betale dobbel pris av den grunn. ;-) Ønsker ikke å være gjerrig, heller... Hva ville dere gitt? Betalingen jeg antyder er for en kveld, og da er det plenty av godsaker i kjøleskapet også.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ville gitt det samme som jeg gir til 1 barnevakt, altså 250 kr:) (dere kan selvsagt legge lista på 200 kr) Dere betaler for brnepassen, ikke for hvor mange som gjør jobben:)
ABC123:-) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 250 ville jeg gitt en barnevakt som var littegranne eldre og hadde mer erfaring. Er ellers enig i resonnementet ditt. Noen flere med meninger om dette?
ABC123:-) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Laber respons...dytter litt! :-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synes 100 kroner hver høres pase ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå