Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Fest til fredag og jeg er tom for ideer...noen som har noe halsbrekkende festlig å dele?
Süsse Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Er det da voksne du snakker om? Hvor mange?
EnUndreneMor Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 å hadde noen her fo ren tid tilbake, er noe med en tannpirker og greier,, ganske moro.. skal se om jeg finner.. kanksj enoen andre husker den.. hihi
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Desperasjonen stiger, så jeg dytter denne og håper på svar...
lillyvanilly Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 vi hadde noen i fjor en gang.. de høres teite ut, men det var hysterisk morsomt:) Den ene var trill peanøtten.. det ble målt opp en viss lengde, alle satte seg på kne med henda på ryggen og skulle da trille peanøtten ffortest mulig i mål ved hjelp av nesa.. Mye latter da. En annen vi hadde var alle skulle velge en dyrelyd hver. Og det ble lest opp spørsmål med ja eller nei svar. Dersom de mente ja skulle de reise seg opp og lage denne dyrelyden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå