kokosyklus Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Da har jeg gått løs på vårt skitne bad. UGH! Har kastet haugevis av gamle parfymer og nedstøvede hudkremer, neglelakker osv. Så jævlig?!?!? Har brukt nesten to timer på vasken, speilet og skapet. UHU, jeg savner superformen, I gode gamle dager kunne jeg ha vasket hele den bitte lille leiligheten vår på de to timene... Så utrolig fornøyd med meg selv nå da, så ser jeg meg rundt. Gangen er STØVETE, soverommet er jævlig og det samme med kjøkkenet. Det vokser meg over hodet heeeeeeer!!!!!!!!!! Halve stua og halve badet er det eneste jeg har greid å få i orden på ei uke... Ikke værst! Jeg nyser hele tida
Trine_80 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg syns du har vært flink jeg! :-) Jeg har kastet inn håndklet når det gjelder husvask og fått meg vaskehjelp som kommer hver 14.dag - og det er gull verdt!! Eneste jeg må passe på da er at det er ryddig når hun kommer, og foreløpig roter ikke jeg og samboer så fryktelig mye. Blir gjerne verre med en baby i hus.. Foruten dette kommer jo klesvasken da - men den skal jeg nok alltids klare å hamstre med.. Så, gi deg en GOD klapp på skulderen nå - det fortjener du! :-)
Shinyogsmåen Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, nå i denne "tilstanden" må vi nok bare rose oss selv for alt vi greier, å slutte å irritere oss over alt vi skulle ha fått gjort =) Litt er da i alle fall bedre enn ingenting. Har selv en samboer som er veldig snill og skal ta seg av støvsugingen siden jeg har bekkenløsning. Men han slurver sånn! ser nesten like ille ut etterpå. Så gleder meg veldig til å kunne gjøre det selv igjen. (klarer ikke å si noe til han heller, for synes han er søt som prøver å hjelpe til) Det hadde kanskje vært noe med hushjelp =)
Trine_80 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Det er helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste om økonomien tilsier at dere kan betale noen hundrelapper for dette. Vi betaler 110kr timen, og hun bruker 4 timer per gang. (byrå - faktisk) Men nå bor vi i et hus da, så er mange rom som skal tas. En leilighet går nok unna på 2 timer. :-) Og da koster det jo ikke all verdens! (Så slipper jeg hvertfall å irritere meg unødvendlig over støv og hybelkaniner i alle rom.., og stresse med filla og støvsugeren hver gang vi venter besøk..)
Shinyogsmåen Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Oi, det var jo kjempe billig. Bor på 43 kvm så da blir det jo ikke all verden da hi hi.. Hvilket byrå bruker du?
kokosyklus Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2007 hmm... Nå står jeg her igjen og klør meg i huet ved badedøra. Skal- skal ikke? Skal-skal ikke? Orker jeg å vaske hjørne nr. 2 på badet eller skal jeg la det være? Skal jeg i det minste vaske dusjen, eller skal jeg bare rydde i haugen av vaskemidler som ligger strødd ved siden av vaskemaskinen? Kanskje jeg bare skal vaske doen? Eller skal jeg vaske dusjen? Doen? Dusjen? Vaskemidler? Dusjen? Doen? Åh, er det mulig, jeg er så sliten, men det ser ikke ut her! Har gått inn på badet tre ganger allerede, det eneste som kommer ut av det er at jeg kommer på at jeg må tisse- igjen...
klumpen og gullet Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Flink er du! Jeg orker ingenting her hjemme jeg. Er sykmeldt og går bare på stas... Har vaskehjelp og verdens beste samboer, heldigvis! Savner å være i full vigør og ha tellekanter i klesskapet og suppeposene sortert alfabetisk!!! ( neida ikke så ille, men nesten! ) Kan du ikke undersøke å få litt hjelp hver fjortende dag da? Det er verdt hver eneste krone, og litt til...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Så flink du har vært, som har gjort det iallefall Merker at det vokser litt her også.... Men prøver å ikke ergre meg over det, og heller være skikkelig fornøyd med det jeg får gjort. Er jo ikke bare bare, å jobbe, lage middag, kjøre/hente unger i barnehagen, og i tillegg holde orden på hele huset - når man er gravid.. Blir mye fortere sliten nå ja. Tenkte jeg skulle få mannen til å hjelpe til litt til helgen jeg )
kokosyklus Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 Tror ikke vi har penger til husehjelp med det første:) he he, men så fort det blir litt ekstra i kassa er det noe avd et første vi skaffer oss. mannen min er stor tilhenger av vaskehjelp:) Jeg gikk inn på badet med en pose og tenkte at jeg skulle rydde i vaskemidlene. Kastet en hel haug av tomme og halvtomme greier... Så fant jeg en MrMuscle og skumla do. Så skumla jeg veggen bak og veggen ved siden av, gulvet under do osv. Innen jeg rakk å si kynnere fikk jeg skumlagt hele badet, og skylt det ned igjen:) Fantastisk følelse! jeg er DRITFLINK! Har jo vært på jobb i dag og nå er badet skinnende rent. Brukt to dager, men det var verdt det:) he he! Tar gangen i morgen, så kan venninnen min premiere meg med lunsj etterpå! Vanligvis pleier mannen min og jeg å ta dette sammen, men nå har jeg tatt litt ekstra nøye for min egen del. Mange ting jeg ville rydde opp i.- Han ser ikke at det faktisk KAN bli et hyggelig system på badet. Ikke alt trenger å slenge utover:) Så nå er systemet i orden og flisene skinner igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå