Gå til innhold

Å bli spurt etter..... (fint eller....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant det innlegget jeg spurte etter litt lengre ned.....

At enkelte bryr seg om andre brukere av dette forumet mener jeg er kjempefint. Imidlertid vil jeg stille spørsmål ved at man "roper i rommet" etter andre.... Ja vi blir kjent i gåseøyne med andre, men er enig med Alisja i en ting; Hadde det hatt betydning for andre at man skulle bli "etterlyst" så hadde man sikkert hatt "venninner" som man var ekstra godt kjent med, og som hadde litt ekstra informasjon om ståa......

Uansett så kan det umulig være så galt å spørre etter noen her på forumet, men man kan spørre uten å mase synes nu jeg...

Uansett så mener jeg at vi som voksne selvstendige mennesker bør holde seg for gode til å krangle om slike, i mine øyne, ubetydelige annliggenheter.......

Nei jenter, la oss kose oss sammen og ha det hyggelig her inne på siden....

Ha en fin kveld uansett.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne synes det var fint, men tror muligens hvis jeg var i et dårlig lynne at jeg kunne blitt irritert også.

Men uansett tror jeg at jeg hadde satt pris på at noen husket meg og brydde seg. Dersom man ikke vil svare på et utrop lar man jo bare være.

Skrevet

Om noen ville si meg noe personlig eller lignende ville jeg kanskje satt mer pris på en PM enn å bli ropt etter. En PM ser man jo med en gang man logger på igjen. Å vil man ikke svare så er jo det et ypperlig hint til den som tok kontakt om at man ikke er intressert. :)

Skrevet

Helt greit å sende pm, har vært aktiv på den tråden jeg også og jeg har selvfølgelig sendt pm. Men hvis den personen har samme problem som meg (kommer ikke inn på min side) så får hun ikke sett om hun har pm eller ikke.. Derfor!!

Det har vært flere ganger som jeg skulle ønske meg at personer kunne vise litt mer omsorg og støtt i vanskelige tider. Er derfor jeg er slik mot andre som har rørt meg!! Er bedre å bry seg en gang for mye, enn en gang for lite spør du meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...