Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 I sommer gikk debatten fælt på om man skulle ha med seg bilsete eller ikke når man skulle utenlands. "....nei TENKE seg til.. Ha med bilsete til syden?? Ikke TALE om. TENK om det blir ødelagt"! Eeh.. Hva ble alternativet for de som dro? At de hadde bebien på... FANGET!?! Og nå er det liksom, "...SELVFØØØØLGELIG må setet være BAKovervendt.. blablabla....". Get the point?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jepp, vi har alle våres dobbeltmoralske sider ;-) Jeg er veldig nøye på bilsikringen generelt, men da vi var i syden når de to eldste var 3,5 og 1,5 år så var alternativet på fanget om vi absolutt måtte ta taxi så vi prøvde å ta mest mulig buss eller gå. Likte meg overhode ikke og følte meg som en elendig mamma, men vi hadde ikke hatt sjangs til å klare å ta med bilseter til begge ungene + vogn, bagasje osv og de hadde rett og slett ikke bilseter (vi ba om taxier som skulle ha, men det fantes ikke). Så de 10 gangene eller så vi tok taxi i syden satt de nok ikke sikret slik jeg ville, desverre. Men jeg sikrer dem likevel etter beste evne her hjemme som vi kjører mye og langt ofte, kan liksom ikke la være med det bare fordi vi måtte ha dem på fanget i syden, hehe... Jeg har forøverig masse dobbeltmoralske sider, f.eks så hater jeg jakt og kunne nok ikke drept et dyr med mindre det stod om liv, men jeg er glad i kjøtt ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Man skal ikke være dårligere enn nabo'n, så man velger seøvfølgelig å ha det fordømra sete bakovervendt, ikke sant? Folk er så redde for å si at de har det andre veien... Mens i syden så har ikke folk MED seg bilsete en gang?! Da sitter bebien på fanget!! Det er jo tusen ganger verre enn å ha setet den ene eller andre veien!
LINDA*** Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 *humre* enig med du, Alva Tror alle er litt dobbeltmoralske. Uff, så teit egentlig, hehe....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Så du mener folk har setet bakover fordi alle andre har det og det er flaut å ha noe annet? Merkelig tankegang du har akkurat der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå