Smånetta 14.mai Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Det beklager jeg. Det var ikke pent av meg, men kjære anonym, det har ikke noe med barnet mitt å gjøre. Jeg vil prøve å la være å si for mye om noe i fremtiden. Dersom en sak engasjerer meg skal jeg la være å henge meg opp i den. Beklager, Vicky. Det var ikke meningen å gå over streken.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 syntes ikke du skal la vær å si for mye, men person angrep burde du kanskje slutte med... venter spent på at tråden du la ut om meg forsvinner fort.... !!! var min første gang jeg engasjerte meg sååå mye i en sak... aldri hisset meg så opp for noe, men syntes bare det var litt drøyt.. men vi var flere som sa kanskje litt for mye, men er ingenting å gjøre med det nå... er godt å se vi har ulike meninger, men vi burde vel kanskje holde oss litt mer i skinnet, dvs meg også.. hehe tror jeg har sagt beklager 4 ganger nå, men kan jo ta en til her.. hehe BEKLAGER jenter om jeg lagde dårli steming, jeg er ikke sånn som person, men noen ganger blir det kanskje for mye bare... meeen helt feil forum å legge ut det på... 'soory'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå