Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er 39 uker. Andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ble ikke helt ferdig med innlegget.. Det verker slik at det er vondt å sitte og når jeg ligger må jeg ligge på venstre side og holde en støttene hånd mot ribbbeina på høyre side. Andre som har det slik? HI
Anele&Solstråla Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 signerer med store bokstaver...legen mente det var ungen som presset...tror det er rompa som har skrudd seg fast. er helt jævlig til tider..har hatt det sånn i 3 uker, og er i uke 38 nå. ;Må også presse nedover, eller ligge med armen over hodet...vi får trøste oss med at det snart er over:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 ÅH JAH!!!=) har det slik jeg og, veldig vondt til tider, men det er bare babyen som gjør det.. min ligger med hodet ned, ryggen på min venstre side og rompa/føttene på høyre siden, godt presset opp mot ribbeina=) så når babyen strekker seg eller sparker så er det ribbeinene mine det går sterkt ut over=)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg var hos legen med det og tok prøver av leveren for det kan også være gallen eller gallestein. Jeg hadde ikke gallestein så da var det nok babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå