Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 sammen med en del andre. Kjente to stk ganske godt. Men resten viste jeg bare av. Utpå natta sovnet jeg på gjesterommet (hadde spurt først om det var greit, kompis av venninnen min som bodde der) Etter en time eller to våknet jeg. Skulle gå ned for å hente meg et glass vann. Hørte at det satt noen på stua, så jeg gløttet inn fra kjøkkenet. Må tro jeg fikk sjokk! Der satt han som bodde der, og en til kliss nakne. Det satt også to andre jenter der. De hadde klær på. Satt å snakka og flira som om alt skulle være helt normalt ?! Jeg vet at alle har fast følge, noen mer seriøse enn andre. Kan ikke se for meg noen av de jentene som typen til å bedra mennene sine. Hva tror dere skjedde egentlig?? Jeg gikk stille og fort ut døra.
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Åhh, hvorfor skrev du dette her da?? Nå ble jeg jo kjempenysgjerrig på om de hadde en orgie eller ikke!! ;o)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Eller spilte klespoker....
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hehehe, ja... De guttene måtte ha tapt kraftig... =/
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje jentene juksa:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde jeg vært en av de jentene, så hadde hvertfall jeg juksa! Dersom mannfolka var fine da... ;o)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Eller hvis jeg ikke følte for å være naken...
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Æsj, naken - påkledd... detaljer, detaljer...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 det var ingen kort å se. Ikke at jeg så så lenge, men det så ut som han ene hadde stå.. Men de satt ikke tett og det var ingen intim setting. Så bare helt fjernt ut. Har tenkt mange ganger på det der.. hva som egentlig foregikk. Er vel ikke alt man skal vite.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Kankje de hadde en leksjon i anatomi. Kveldens tema: Mannskroppen
Libido- Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje de hadde sølt drikkevarer på seg og klærne var på vask? hehe, nei ikke vet jeg.
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Hehehehehe. *ler høyt* Det høres jo helt fjernt ut!! =D
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 Hehehe, mulig det ja... Eller at det plutselig ble veldig varmt til de?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje det var et sjekketriks?
Tommage♀♂ Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 Hørtes ut som en fest jeg kunne ha vært på i mine yngre dager. En del av mine kamerater på den tiden var veldig glade i å kle av seg i fylla, og etter en stund (noen år) var alle så vant med det at ingen reagerte om en eller flere kom nakne inn i stua
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #18 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg pleier også å strippe på nachspiel, men det ender bare med at folket flyr på dør.... Gud så koselig om et par av gutta kunne blitt og skravlet!
Tally Skrevet 16. oktober 2007 #20 Skrevet 16. oktober 2007 Kanskje *~Tommage~* og jeg har hatt samme omgangsvenner en gang i tiden? Det var en fem-seks av mennene i min daværende kjærestes vennekrets som alltid kledde av seg på fest. De trengte ikke engang ha drukket - en av de ble stoppet av politiet mens han kjørte bil - au naturell - og selvfølgelig var sertifikatet igjen i leiligheten der klærne var. De andre i bilen var like nakne... Syntes det var en merkelig oppførsel til å begynne med, men ble vant til det etterhvert. Kjærestene deres syntes at de var litt barnslige, da.
fru tekopp Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 Da jeg gikk på høyskolen hendte det rett som det var at det var fest med nachspiel. Gøy det! Og gutta skulle av en eller annen grunn sitte med buksene rundt anklene. Litt rart til å begynne med, men ga blaffen etter hvert. Helt til han kjekke kom inn (venn av venner) og dro ned buksa..... Syns det var værre da rektor og studieveileder ble med på nachspiel etter julebordet og begge to havna i hver sin seng med hver sin kvinnelige student. Hvite rumper som humper i vei...... ÆSJ! Gamle mannegriser! Heheheheheheheheh........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå