Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 I stad måtte jeg rydde leiligheten med min 2 måneder gamle skrikende sønn på armen fordi mannen "ikke gadd". han er arbeidsløs så har ikke noe jobb å skylde på at han er sliten etter... Han kunne i det minste ha holdt junior, å rydde med en baby på armen er IKKE enkelt! og det så helt jævlig ut her... sånn er det hver dag
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Det er ikke bare urettferdig, men forferdelig egoistisk av mannen din!!! For en drittsekk! Kanskje ikke rart han ikke har noen jobb som oppfører seg sånn!? Du får lære ham litt om empati og omsorg for sin familie. Utrolig:( Stakkars deg som har en sånn mann!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Det er heilt forferdig da,kan jo minste hjelpe til han og. Der jo hans barn og så lit må han bridra med..Så dtte er uredferdig ja.
Søskendrøm<3 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Urettferdig ja!! Det hadde ikke jeg finni meg i. Hadde det vært hos oss hadde jeg tatt med gullet ut og sagt til mannen min at leiligheten skal være ryddig når vi er tilbake, eller så fungerer ikke det har lenger!! Sett ned foten, eller så kommer ingenting til å skje!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Vet du, hos meg får du ikke noe sympati. En arbeidsløs slabbedask! Hvorfor er du sammen med han da? Kvitt deg med han vel, istedenfor å syte til oss. Det hjelper overhodet ikke!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Det hadde jeg aldri i verden godtatt,hadde kasta på hue og ræva ut.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Hvordan gidder du? Gi han ungen, ikke verre enn det.
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Stakkars deg!! finenr du deg i slik? det gjør ikke jeg ,da hadde jeg tadd med lille gull og dratt.. så han fikkt tenkt seg om... hadde han fortsatt på samme vise ,da tror jeg ikke at vi ville holdt sammen, nei.. er han virkelig så ufølsom...? herregud...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 hei... kunne selvfølgelig kastet han på ræva og ut, noe jeg planlegger å gjøre, men ungen hadde ikke skreket mindre og huset hadde ikke blitt mer ryddig om jeg hadde gjort det nå. hadde jeg gitt han ungen hadde han bare latt han ligge i vognen. han var for opptatt med å se på tv...
Capricornia Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Er enig i at det er urettferdig at bare du skal rydde, men du er ikke nødt til å bære på ungen. Det er jo bare å sette ungen i fanget på mannen det. Like mye hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå