*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** ****Torsdag 1 November**** ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* ****Lørdag 3 November**** ****Søndag 4 November****
nr2-imagen:) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** ****Torsdag 1 November**** ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen ****Lørdag 3 November**** ****Søndag 4 November****
Dægern døtte Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** ****Torsdag 1 November**** ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** ****Søndag 4 November****
snart-en-liten-spire? Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** ****Torsdag 1 November**** ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? ****Søndag 4 November****
2prinsesserogbim Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? ****Søndag 4 November****
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? ****Søndag 4 November****
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. ****Søndag 4 November****
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2007 *Dytter*
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 16. oktober 2007 #9 Skrevet 16. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 ****Søndag 4 November****
bøbba Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 ****Søndag 4 November****
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 ****Søndag 4 November****
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2007 Ingen flere som har IKM uke 44??
orkide75 Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 prøver igjen ****Søndag 4 November****
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 19. oktober 2007 Opp igjen;o)
MoNaLiZa Skrevet 20. oktober 2007 #16 Skrevet 20. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 prøver igjen ****Søndag 4 November**** MoNaLiZa 3pp
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 20. oktober 2007 #17 Skrevet 20. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) *Otilia - ikm i løpet av denne helgen. ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 prøver igjen ****Søndag 4 November**** MoNaLiZa 3pp
meki Skrevet 20. oktober 2007 #18 Skrevet 20. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** meki ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) *Otilia - ikm i løpet av denne helgen. ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 prøver igjen ****Søndag 4 November**** MoNaLiZa 3pp
orkide75 Skrevet 21. oktober 2007 #19 Skrevet 21. oktober 2007 løfter mens jeg venter i spenning på 3 nov:)
Scorpiogi Skrevet 21. oktober 2007 #20 Skrevet 21. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** meki ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) Scorpiogi(i løpet av de neste tre dagene, tror jeg da...) :-) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) *Otilia - ikm i løpet av denne helgen. ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 prøver igjen ****Søndag 4 November**** MoNaLiZa 3pp
Tez_ Skrevet 21. oktober 2007 #21 Skrevet 21. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** Tez_ meki ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) Scorpiogi(i løpet av de neste tre dagene, tror jeg da...) :-) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) *Otilia - ikm i løpet av denne helgen. ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 prøver igjen ****Søndag 4 November**** MoNaLiZa 3pp
løveprinsen <3 Skrevet 22. oktober 2007 #22 Skrevet 22. oktober 2007 ****Mandag 29 Oktober**** Tez_ meki ****Tirsdag 30 Oktober**** ****Onsdag 31 Oktober**** sommerprøvere 2.pp Lucy T vil ha spire ****Torsdag 1 November**** Alexandra+en til? (ikke sikker men tror jeg ganske sikkert har eller får el i løpet av dagene nå) Bøbba (første mnd med el-testing, ikke el enda, men tror rundt 18.okt) Scorpiogi(i løpet av de neste tre dagene, tror jeg da...) :-) Nemo 78 (håper så inderlig den sitter nå) ****Fredag 2 November**** *Silje*spiresnart?* *Ann! tror jeg skal teste på lørdagen *Hegemor* (Ikm i løpet av denne helgen) *Otilia - ikm i løpet av denne helgen. ****Lørdag 3 November**** snart-en-liten-spire? Vårstjerna er nå i 11 pp. Skjer det ikke noe snart blir jeg gal. Hedda+en til...pp2 prøver igjen ****Søndag 4 November**** MoNaLiZa 3pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå