Gå til innhold

Motebildet på TV3


Anbefalte innlegg

Skrevet

For et utrolig selvsentrert drittprogram!

 

Jeg har tidligere syntes at Katrine Sørland var litt tøff, men etter å ha sett henne sitte på salong og si at hun "eeeeelsker Botox" og at "alle bør prøve, for det er SÅÅÅÅÅ bra", vel.... Hjernedød!?!!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, og reklamen for neste program var : "Da får dere være med meg på photo shoot, og da har jeg ikke så mye klær på meg..!"

Skrevet

Jeg har sett et halvt program, og ble så flau på hennes vegne at det ikke skal gjenta seg..

Det er så unødvendig, det skulle være fullt mulig å lage et oppegående program om mote, uten hønsehjerner til programledere.

Skrevet

Herregud så lei jeg er av det kvinnemennesket. bah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...