Skumnisse Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Noen esom har erfaringer/tips til oss? Er takknemlig for ALT!
07.07.07 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 hei skumnisse. når skal dere reise?Skal og til Thailand...men vår gutt er 4.5 mnd.Er og veldig interesert i å få tips ang reisen.
Skumnisse Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Vi reiser den 26.10 - 3 uker. Hvor skal dere?h
07.07.07 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Vi reiser 17.11 til Karon Beash.Hvor skal dere reise?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hei . Kan komme med et par tips,drikk altid vann på flaske,smør dere godt med solkrem (høy faktor)hele dagen .er veldig sterk sol der,lett og bli solbrent.vent med og veksle penger til dere kommer ned dit,dere får mye bedre kurs der .husk og prute på ting dere kjøper (de sier gjerne 3 dobbel pris)dette gjelder ikke på kjøpesenter.gå til en skredder og sy dere klær.ellers så er alt av barne mat og bleier like bra som her hjemme.er sikkert hundre andre til som jeg kunne ha sakt men lurer du på noe mere så bare spør.:)er veldig godt kjent i thailand ,har bodd der ett par ganger:)hvor i thailand skal dere ?
07.07.07 Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Hei mamman`til william...har du reist dit med små barn?
Skumnisse Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for tips! Vi skal til Khao Lak og Phuket. Vi har fått høre at pampersbleiene ikke hae samme standard der som her i Norge...har du noen erfaring? Har sikkert 1000 ting vi lurer på, men nå står det helt stille i hodet mitt! Har vært i Thailand for 7 år siden, da reiste vi rundt i nord. Første gang med baby - det blir spennende!!
07.07.07 Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Hei Skumnisse igjen.Hadde vært hyggelig og hørt fra deg etter at dere har vært i Thailand for å høre hvordan dere har hatt det og om du har noen tips å komme med til oss siden vi reïser etter at dere er kommen hjem.
Skumnisse Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2007 Det må vi vell få til:-D Men skulle ikke dere reise den 17? Vi er tilbake den 17, så det holder vell hardt:-D
07.07.07 Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 ops...ja...det stemmer:)Da går vel ikke det så bra.Sjekket ikke kalenderen:)
Skumnisse Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2007 Vi møtes sikkert på flyplassen, he he. Gruer meg mest til å ta taxi - de kjører som GALE der nede:-D
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Ja jeg har vært der med små barn ,ikke mitt eget men søsteren min hadde med seg sine små .og jeg har også jobbet på spebarnsavd på et barnehjem der to ganger.har en far som har bodd i thailand i 15 år.Jeg har ikke noe og utsette på bleiene der. Et tips til , det er døds billig og gå til tannlege der,enfemtedel av prisen her hjemme og de er kjempe flinke ,like flinke som her hjemme om ikke flinkere.Og husk og ha en god reise forsikring for det kan bli grise dyrt om man havner på sykehus der,har selv erfart det...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 HVOR mye bør vi betale for en herrredress hos skredderen? (Sånn ca) Andre gode kjøp til babyen?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 De har som regel pakke priser .en dress og et par skjorter. De sier en pris og klarer man og prute det ned alt fra 35 til 60 prosent ,så har du fått en god pris ,men ikke godta den første prisen og gå gjerne til flere for og få en best mulig pris og si til skredderen at du har fått et bedre tilbud et annet sted ,De har masse bra merke klær og sko til de små på markedene.og mye av det er ekte varer.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 Ikke gi små barn som tigger penger ,gi de heller noe og spise eller drikke.
3 tette gutter Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 Var i Thailand med 10 mnd gammel baby, vi hadde med en ekstra liten koffert til han med middagsglass, grøt, velling, mme og bleier. Vi var borte i 3 uker, og gikk tom for bleier siste dagene, eg synes ikkje de vi fikk tak i var gode, de lakk fort og var dyre. Så ta med, vi fylte opp kofferten med klær og andre suvernirer på vei heim. :-) God tur, det er SUPERT i Thailand med barn, de er så vennlige. Og ikkje vær redd for å la de dulle og bære på babyen menst dere spiser o.l.... Over alt kom de bort og passet på han så vi fikk spise i fred og ro.. :-)
Skumnisse Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. oktober 2007 Ja jeg tror vi tar med bleier. Vi har tenkt å ha med en koffert til prinsessa i utgangspunktet, greit å ha ekstra plass når vi skal hjem:-D Gikk det greit å ha med vogna inn på rest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå