Gå til innhold

Bytte av bilstol....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Nå nærmer det seg bytte til bilstol to, har forstått det sånn at den helst skal være bakovervendt....synes det er få som er det? Noen som har erfaringer/ eller enda bedre anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babysafe izi kombi kan både brukes forover- og bakovervendt. Synes den er helt super! Bruker den selvfølgelig bakovervendt!

Skrevet

Det MÅ nå være flere med erfaringer av bilseter??

Skrevet

Med isofix ca 4000 kroner

Skrevet

Kjøpte den akkurat i Sverige for 2400,- sek. I Norge ligger den på 3300,- Begge uten isofix vel og merke.

Skrevet

besafe izi combi altså.. kjempefornøyd.

Skrevet

De anbefaler å bruke bilstol bakovervedt til 4 år. Dette pga skader spes til hodet ved kollisjoner. Men det kommr jo og an på hvor stort barnet er også da. Måtte snu nå når gutten min snar er 3 for han er lang og over 18 kg og da er det ingen stoler som er bakovervedt (noen kan brukes foran hvis du ikke har airbag til 25kg) Jeg har acta graco cosmic og er fornøyd med dette. Kom best ut i test når jeg kjøpte det, men er visst kommet dårlig ut senere. Det eneste jeg har litt problemer med er at selene kan snurre seg endel og det er da vanskelig å få det strammet skikkelig. Hts sine stoler er jo også bra, mulig de er bedre på selene. Men synes nakkestøtten /sidestøtten på cosmicen er veldig bra

Skrevet

Britax two way elite kan som navne sier brukes begge veier.

Skrevet

Noen som har erfaring med en stol som heter C O N E C O? Kan bare være fremover, men kan brukes fra 9-36 kilo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...