Gå til innhold

Hei trenger litt gode råd her! ;o)

Anbefalte innlegg

Gjest Mothertotoo
Skrevet

Jeg har nå en gutt på 13-mnd.. og nå har vi kommet inn på spørsmålet skal vi ha fler? Har ei på 10-år og jeg føler at jeg har vært mamma lenge. Det er travelt med lillegutt! Tenker på et langt svangerskap..med de plager som følger med! Hadde det bare vart i 14-dager så..hmm!

Og fødselen er jo vond,men har gått bra! Vet bare ikke om jeg vil ha fler? Min kjære vil ha fler sier han! men det er liksom en stor jobb da!! Hjelp! ;o) Ps: skulle gjerne hatt en liten tulle,el gutt! Huff nei dette er vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to jenter som det er over 7 år imellom, og vi skal ikke ha flere, syns det er nok. Men hva som er riktig for din familie kan bare dere svare på. :o)

Skrevet

21 aar mellom min 1. og siste ;o)

Mamma er du jo likevel hele livet,uansett hvor gamle de blir.

Du vet selv om du klarer flere barn,og klarer du det,anbefaler jeg det iallefall. Jeg har aldri angret at jeg fikk mine 4 gutter og 2 jenter.

Skrevet

Føler at det er umulig å komme med noen gode råd i denne situasjonen. Dette må du nok bestemme selv!

Langt svangerskap - ja, 9 mnd. som sist

Plager i svangerskapet - kan hende

Vond fødsel - skal vel ikke stikke det under en stol

Men tenk så mye positivt som følger med da! Sikkert noen her med fler enn to barn som kan fortelle litt om hvordan det er med både tre, fire og kanskje fem barn...

Skrevet

Må føye til at hadde vi skulle hatt flere så hadde vi nok fått sistemann rimelig tett etter nr 2 kom, maks 2 år imellom. Hadde ikke orket å hatt småbarnsperioden så spredt med 3 stykker. Greit å bli ferdig med det. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...