Gå til innhold

Maaasse utflod og kløe? Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig hele svangerskapet hatt soppinfeksjon. Men tingen er at jeg har så masse utflod i tillegg. Det er som om det " renner ", drypper, av meg hele veien. Går med truseinlegg hele tiden. Det er hvitt det som kommer ut. Er i uke 35 nå...

Andre som har det likt eller ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse utflod er vanlig!! Og det øker mot slutten!! Men er det kløe i tillegg, så er det nok en soppinfeksjon der.. Ta en kur med canesten du! Veldig greit å bli kvitt, så du ikke skal slite med det og etter fødsel...

Skrevet

Så det er helt greit å ta canesten når man er gravid?

Selv kapslene?

Skrevet

Ja det er det.Men ikke bruk den innføringsdingsen som følger med kapslene. Du bør føre de inn med fingerne. Ellers er det helt safe.

Skrevet

jeg var hos jm på ons og fortalte henne at jeg var hoven i underlivet, jeg fikk da komme rett inn til fødselslegen som holder til på samme kontor

og han sa at jeg hadde fått sopp.....fikk en stikkpille uten resept

( Pevaryl Depot) og jeg har blitt mye bedre tror jeg kanskje har blitt kvitt soppen....heldigvis så klødde jeg ikke av soppen som du gjør :(

håper du snart blir kvitt soppen for det er kjedelig å ha mye utflod :(

Skrevet

Oppdager ikke lege/jordmor soppinfeksjon på den urinprøven vi har med på hver kontroll?

Skrevet

Jeg har selv vært plaget med sopp igjennom mine begge svangerskap og da fikk jeg fortalt at de ikke kunne se det på urinprøven...

Skrevet

Hei, har akkurat det samme.. Kløe,svie og MYE utflod.. Har prøvd kapsler og krem gang på gang og fikk beskjed av legen om at hvis det ikke hjalp så måtte jeg bare vente til ungen var ute.. Var ikke noe dem kunne gjøre da..

Skrevet

Jeg har hatt sopp og det klødde ikke i det hele tatt,jeg fikk sår i underlivet som aldri grodde,jeg brukte bind og truseinnlegg fra uke 8 til uke 17 pga blødninger,det var da jeg fikk sopp,etter blødningene brukte jeg truseinnlegg pga mye utflod,da jeg fikk konsantert sopp sluttet jeg med truseinnlegg,tok en Canesten kur (tok 2 faktisk) og har gått over til truser av bomull,nå er det en stund siden jeg ble kvitt sårene og det er deilig. Er 31+3 i dag. Ligger uten truse om natten for å lufter området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...