Gå til innhold

Den ene som kaller seg dr yppert er falsk

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare så dere vet det. jeg vet ihvertfall at det finnes 2 forskjellige yppert-profiler, for jeg var inne på begge to nå. på den ene står det bare født i 1920, på den andre står det født i 1929 og er bilde på... og ja, jeg var inne på begge to for fem minutter siden så er ikke bare at personen har forandret på profilen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen etter. Skal du ha premie for å henge etter i 2 mnd?

Skrevet

...men går det an å bruke et nick som er opptatt?

Skrevet

ok, beklager at jeg informerte dere... jeg henger aldri på krangle jeg..

er det 1929 eller 1920-yppert som er den ekte?

for den personen som jeg egentlig har vært litt sur på pga veldig sårende mobbemeldinger og tråder, er 1920-yppert.

Skrevet

Var det nøye da? Skriver jo bare søppel uansett..

Skrevet

Hva er forskjellen på nickene da?

Skrevet

Nei, men dersom den yppert'en er falsk, vil jeg gjerne beklage til den ekte yppert for å ha kommet med kvasse kommentarer til han, da han jo aldri har gjort meg noe hvis det ikke er han som har sagt de fæle tingene...

Skrevet

Det er vel uansett samme person! Har bare laget seg to profiler for å ha noe å gjøre....

Skrevet

Dr.Yppert og DR.Yppert.... Er nok den siste som er "falsk", om man kan alle noen falsk i et nettsamfunn.

Skrevet

Er jo nå bare opp til deg og konkludere hvorvidt det kom fra hjertet eller ikke:):)

Skrevet

Aner jeg at anonym som skriver at "dette må være sauen eller mullebulle (eller hva det nå var)" er den falske doktoren som prøver å leke venn med seg selv i anonymdrakt? siden han har så stor innsikt i hovedinnleggers iq? eller er han kanskje bare enda en dib-stalker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...