Gå til innhold

Hvordan finne passelige cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte cherrox til ungen min i dag, men har problemer med å få dem på. Det er SKOfus sine cherrox. De skal være store nok (litt for store, så han skal få tjukke sokker i), men har likevel vansker med å få foten helt nedi. Jeg trodde alle fikk på seg cherrox. Erfaringer? Kanskje jeg må bytte dem i noen som er bredere øverst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini her er ganske bred over vristen, så vi hadde problemer med å finne passende cherrox. Viking sine er ganske store, men de koster 399,- Så vi havnet tilslutt på sparkjøp, og fikk noen fine og gode cherrox til 139,- :o) Da er det plass til ett par ulvang sokker oppi, så er han varm og god på beina :) (han fikk prøve de inne idag, og nektet å ta dem av, så jeg antar at de var gode på foten ;-)) Han er to år, foten er 13, 8 cm og han måtte ha strl 24 !!

Skrevet

Hei:-)

Å, du bare må kjøpe viking sine thermo cherrox....de er så lette og gode. Mye bedre passform enn skofus sine (som er kjempesmale). Også puster de litt (hvis ikke jeg tar helt feil). Jenta mi, som har veldig kraftig fot får ullsokker i disse. Løp og kjøp!!!

Skrevet

Takk for svar! Vi har ikke sparkjøp her jeg bor, men jeg får se om viking sine cherrox er bedre. Skal jo ikke presse foten nedi skoen heller...

Skrevet

Så det er altså flere som har erfart at skofus sine cherrox er smale... Da får jeg bytte dem i morgen.

Skrevet

Vil også anbefale viking thermo sine, suveren passform og kjempemyke!

Men husk at man ikke skal bruke tykke ullsokker i cherrox, da ødelegges foret i dem (det blir sammenklemt). Et par vanlige ulvangsokker eller janussokker holder i massevis.

Et godt råd er å legge ullsåler i cherroxene, de suger til seg fuktighet og støvlene blir ikke så fort sure!

Tror ikke viking sine puster noe særlig desverre=( De er jo laget av gummi.

Skrevet

Takk for flere nyttige tips! Mange år siden jeg selv brukte cherrox :-) Og skjønner at jeg ikke er noen cherrox-ekspert. Får teste ut viking thermo. Og ZikkZakk har vel et poeng i at tykke ullsokker ikke bør brukes. Har flere janussokker, så nå får jeg endelig brukt dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...