Gå til innhold

My og knøttet

XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei så i et innlegg her at du har kjøpt Babytravel søskenvogn til 4000 og bagen til 700 cirka. Hvilken Babyshop kjøpte du fra?? Og hvilke farger har de dem i?

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Tror prisen er det samme på alle BabyShop sine butikker her til lands.Jeg har da kjøpt min på Hamar. De kunne skaffe den i to farger. I sort (lang ventetid) og i oliven med gult. Jeg var litt sent ute med bestilling og turte derfor ikke satse på den svarte. Har 20 dager til termin, og vogna er klar :-)

http://www.babyproffsen.se/katalog/2007/pdf/07.pdf

Det er den fargen på bildet nederst til høyre som jeg da har....

Skrevet

Aha!! Ja måtte blitt i Oslo jeg måtte kjøpt den i da det er nærmest..

Greit å være på den sikre siden, så ikke du står der med barn og uten vogn! Jeg har ikke termin før i januar jeg da...

Men har du mulighet til å måle hvor bred den er?

Gjest 5 andre
Skrevet

Bredden på vogna er 76 cm. Er vel ikke den aller smaleste i klassen, men lett å manøvrere. Dypbagen er 80 cm lang og 30 cm bred - innvendig mål.

Lykke til i kjøp av vogn! - Du begynner forresten å få det travelt hvis du ønsker svart da, var visstnok laang ventetid på den... Kan jo seff ha endret seg.... :-)

Skrevet

Ok, ja da er det kanskje greit å komme seg innover!!! Er helt greie mål det da! De sier at 80 cm er standard på vanlige dører så er jo greit å vite at den går igjennom!!! :))

Har en Emmaljunga etter forrige mann og den er også 80cm lang og 30-35 bred! Så synes ikke de målene var så ille! Følger det med regntrekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...