HeBergen Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Til dere som allerede har født: Fikk dere hyppigere kynnere i perioden før fødsel? Hvor lang tid i forveien i såfall? Hvordan er kroppen nå etter fødsel? Spør av nysgjerrighet:) Har ingen ambisjoner om å hoppe inn i mine gamle klær med det første etter fødsel, men vil bare høre hvordan deres erfaringer er? På forhånd takk for svar, og gratulerer med den lille;)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ikke født akkurat nå da, noen uker igjen. Men fødte i 2006. Jeg hadde nesten ikke kynnere før fødselen, og ingen tegn til noe før det satte i gang ordentlig.. Tror det er veldig individuelt... Jeg raste ned ca 12 kg den første uka. Så stoppa vekta litt et par måneder før jeg fortsatte å rase ned i vekt... Synes egentlig at kroppen kom seg overraskende fort på plass! (Og jeg er ikke en av de som var mest veltrent før fødsel...)
4blir5 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 dytter denne, er også spent på hvor lang tid det vil ta før jeg kan forvente å komme meg inn i mine vanlige klær. Hvor mye hadde dere lagt på dere, det er jo også relevant.. Jeg har 5 dager igjen til termin og har lagt på meg 13 kg.
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 jeg hadde mye kynnere før fødselen..egentlig helt fra begynnelsen..men hyppigere lengre inni svangerskapet..fra uke32..kanskje... nå er kroppen gravid igjen.....:-)hihihi er 160 høy og veide 60 kg før graviditeten..la på meg 19 kg.. på to dager for vel ca 10-12 kg av..nesten resten for etter ett par mnd..men kom ikke ned i min vekt 60 kg vekt før neste svangerskap var igang.. var det til noen hjelp?? vi er jo alle forskjellige...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Jeg fødte forrige mandag, og siden det har jeg gått ned 10 kg. Hihi. Artig, men nå har jeg 15 igjen å gå ned før jeg kan si meg fornøyd. Ser gravid ut enda, synes jeg. Som i 5 mnd, sånn ca., så jeg bruker noen av mammabuksene enda. Gidder ikke prøve meg på de gamle buksene enda. Hadde masse kynnere siste uken før fødsel, og de ble sterkere kvelden før jeg fødte, - altså søndagen. Gikk over til rier i løpet av natten. Fødte dagen etter (mandagen) kl 13.37. Ellers har jeg fått kjempemye vann i kroppen nå etter fødsel. Mer enn da jeg var gravid, faktisk! Det var jeg ikke forberedt på. Kan visst ta 6 uker før det er vekk... sukk... Lykke til )
Caelyn Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Fødte for ca en måned siden. Jeg ble satt i gang 8 dager over termindato, så kan ikke svare på første spørsmål. Kroppen har faktisk gått veldig mye tilbake. Jeg la på meg 20 kilo, startet på 57kg da jeg ble gravid. Gått ned 10 kg nå, men mye av det jeg la på meg var vann. Magen er rimelig flat og jeg er fornøyd med hvordan det ser ut, blir nok enda bedre når jeg kan trene litt. Kommer nesten inn i mine gamle klær, klarer å lukke olabuksa, men den er en del for trang.
4blir5 Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Høres lovende ut! Jeg er drittlei å ikke kunne knytte sko, barbere legger osv pga den store magen. Og jeg gleeeeder meg til å kunne ta på mine egne klær og ikke disse konete mammabuksene..
Noddy78, en av hver! Skrevet 16. oktober 2007 #10 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble også satt i gang, så kan ikke svare på første, men ang vekt og klær kan jeg svare. Jeg la på meg 9 kg og da jeg kom hjem fra sykehuset etter 3 dager hadde jeg gått ned 10kg. Jeg får på meg de gamle buksene, men magen er litt slapp, så bruker gravidbuksene også. Magen er flat, men det er litt løst skinn når jeg sitter. Er strålende fornøyd med hvordan den har gått tilbake! Har vært på noen trilleturer, men det var litt tidlig, fikk kjempevondt i skrittet og stingene, så skal drøye ihvertfall ut denne uken, gleder meg til å gå langt! Da strammer nok magen opp siste rest helt av seg selv tenker jeg! Lykke til med fødselen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå