LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er ganske nøyaktig 6 år siden jeg tok min første, og sålangt siste, så erfaringen på området er ikke stor. Nå spør jeg fordi jeg reagerte litt på noe en prøvende venninne av meg fortalte i helgen. Hun hadde tatt en test på torsdag morgen (4-5 dager før mens): svaaaak strek. Ty test torsdag kveld: svaaaak strek. Ny test fredags morgen: ingen strek. Hun mente de to første var defekte. Men jeg stussa, for jeg mener dere damene her inne har sagt at strek er strek og ferdig med det? Så hva sier dere, test-guruer, har svømmerene mere kraft enn de har turt å håpe på?
Gjest Mothertotoo Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Mine streker har i allefall vært tydelige..en svak..tror den var defekt ja!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hvis hun har fått to svake streker er det nok den siste som ikke er gyldig tenker jeg.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Det er noe som kalles kjemisk graviditet og kan gi utslag i "positiv" test, for så å gi negativ test senere, usikke rpå om det er det samme som hvis hun har blitt befruktet, men mister innen mensen vanligvis kommer, og hadde hun ikke testet, sannsynligvis trodd det var vanlig mens og ikke en SA, hvis du skjønner. Men jeg har absolutt hørt om fenomenet før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå