Gå til innhold

Bagasje - sas vs norwegian


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye man får sende per spedbarn? Vet at reglene som står på sidene deres ofte er annerledes i praksis. Kan man sende barnevogn gratis....? Forskjell på innenlands og utenlands?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på sas har spedbarn 10 kg og sammenleggbar trille i tillegg. Håndbagasje: Stellebag. Jeg har alltid hatt med den store vognen hans, og det har gått greit gratis. Sist gang tok de betalt for den posen du sender vogna i (50kr). Vognen har blitt skadet en gang, og det ble erstattet uten å mukke. Det er samme reglene utenlands.

 

Norwegian vet jeg ikke, boikotter pga de ikke erstatter barnevognskade under transport. Men de tar betalt nå for bagasje for voksne, så jeg antar at du må betale dersom barnet skal ha med bagasje også. Barnevogn kan de vel ikke ta betalt for, ellers burde de skamme seg når de ikke erstatter ev skade. Men som sagt, boikotter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...