Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Noen som vet hvor mye man får sende per spedbarn? Vet at reglene som står på sidene deres ofte er annerledes i praksis. Kan man sende barnevogn gratis....? Forskjell på innenlands og utenlands?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #2 Skrevet 16. oktober 2007 på sas har spedbarn 10 kg og sammenleggbar trille i tillegg. Håndbagasje: Stellebag. Jeg har alltid hatt med den store vognen hans, og det har gått greit gratis. Sist gang tok de betalt for den posen du sender vogna i (50kr). Vognen har blitt skadet en gang, og det ble erstattet uten å mukke. Det er samme reglene utenlands. Norwegian vet jeg ikke, boikotter pga de ikke erstatter barnevognskade under transport. Men de tar betalt nå for bagasje for voksne, så jeg antar at du må betale dersom barnet skal ha med bagasje også. Barnevogn kan de vel ikke ta betalt for, ellers burde de skamme seg når de ikke erstatter ev skade. Men som sagt, boikotter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå