snartmammapåny Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 HAr du prøvd kiropraktor?? For Anniken altså Småen her og ville ikke ta puppen, hylte hver gang jeg la han til. Var ikke sjans til å få han til å suge. Jeg måtte tilslutt gi meg. Pumpingen, kokingen av flasker og det å skulle ta seg av en kolikk baby i tillegg ble litt for mye for meg, følte jeg var på randen til å falle nedi et dypt sort hull. Så vi kutta ut puppen helt og gav bare mme. Men iallefall, 4uker etter at vi sluttet med mm, så var jeg til kiropraktoren med småen pga kolikken. Der fant kiropraktoren ut at han hadde en skiveutglidning i nakken og i bekkenet. Dette var typiske fødselsskader etter en tøff fødsel. Så dette var da grunnen til at småen hadde blitt urolig og grått hver gang jeg hadde prøvd å legge han til. Han hadde nemlig fått veldig vondt stakkaren. Så kanskje dette kan være noe for dere å sjekke ut av. Så du skrev et sted at Anniken ble urolig og ikke ville suge nemlig.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 oj, takk for tips! kanskje jeg skal prøve det... hun skriker veldig mye ellers også, egentlig... kanskje det har noe med det å gjøre...
snartmammapåny Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Ja da anbefaler jeg deg virkelig å ta en tur. Mye av dette minner om slik det var hos oss, så tror nok det er verdt en undersøkelse. Bare si til kiropraktoren at hun er urolig og du har problemer med å legge henne til brøstet. Og om de kan se på nakken hennes om det kan være noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå