*bolla pinnsvin* Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Forslag til noe som er varmt og godt til ettåring? Er helt ufattelig clueless når det gjelder barneutstyr... ;o)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Når det gjelder lue, så liker jeg "finlandshettene". Helly Hansen og Reima har noen som er gode og varme - og har god passform. Det finnes mye bra votter på markedet; jeg liker Hestra og Reima godt. Lykke til!
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Venninna mi har kjøpt sånn finlandshettelue fra troll og votter fra troll, ren ull og vanntett i tillegg. Skal kjøpe sånn selv til lillesnupp. )
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Cubus og Lindex har masse flott og varmt.. Så går det jo an å strikke også..
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, her i gården går det bestemt _ikke_ an å strikke, bare så det er sagt... ;o)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg strikker for det meste sokker og hals.. Og noen gensere har jeg også fått til...
så var vi 4 Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 For å holde de varm er ullvotter super, men hvis de skal brukes i utelek trenger du noe som tåler litt vann. Jeg har både reima og noen billige fra h&m og de er like gode begge to. Bortsett fra at h&m vottene koster 80 kr for 2 par... Ingenting som er bedre enn Kivatluer. De er helt suverene.
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg kan ikke lage masker engang... (heter det å 'lage' masker..?) Ja, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå