mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 hei alle sammen=) må bare fortelle... i går når jeg og samboer hadde lagt oss, ba jeg han om og gå og hente dusj såpa sånn at jeg kunne lukte på den!! jeg får ikke nok jeg elsker og lukte på det er helt vill for og si det rett ut=) måtte absolutt vaskegulvet idag sånn at jeg har en grunn til og lukte på grønnsåpe lukta det er helt nydelig klarer heller ikke og stoppe å lukte hehe... blitt helt såpe gal jeg...!!! har aldri vært sånn før.. har vel noe med at jeg er gravid=) ha en fortsatt fin kveld alle sammen!!
4blir5 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Åh, så godt å høre at det er andre som meg!! Jeg EEEEELSKER lukta av grønnsåpe, det er så deilig når fellesarealene der vi bor blir vaska, for vaskedama er så raus med grønnsåpa.. Også pleier jeg å ta oppvasken hver kveld før jeg legger meg, bare for å kjenne den gode zalo lukta. Det er liksom de to som "gjør" det for meg..
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 hehe... trodde det bare var meg som hadde gått helt berserk med luktinga mi=) grønnsåpe lukter helt nyyyyyyydelig
Realist Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Så utrolig vittig å høre... Jeg snuser godt både titt og ofte på grønnsepen, den er fantastisk nydelig! Og, alle andre vaske midler må jeg lukte skikkelig på. Til og med Salmiakk syntes jeg er deilig. Det er helt skummelt. Det er nemlig en skikkelig tilfredsstillende følelse å lukte på disse deilige såpene..... Mmmmmmm.....
Jente07+bolle i ovnen:D Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Skriver under på denne! Elsker Dove, Grønnsåpe og den blåe Softlan skyllemiddel! Djeeeeeses! Må innrømme at jeg har smaker litt på Dove handsåpe og Shower cream innimellom, er ikke sunnt, men smaker nydelig!.. Litt småflaut da:p
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er reine vaskekona om dagen jeg også. Har dilla på furunål grønnsåpe lukt. Det lukter magisk=) Blir mye vasking. Var ikke sånn med nr.1, men veldig med nr.2. Det morsomme er jo at nr.2 også har dilla på grønnsåpelukt stakkars. Hun sitter over bøtta og jeg må passe på for hun dypper fingrene i vannet og suger på de eller kluten så fort jeg snur meg. Så nå står vaskebøtta høyt oppe under vasking. Desto mer lukt til meg da!!! Det går over når du har født da i hevrtfall. Men mmmmmmm så lenge koser jeg meg med mye vasking!!!
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ååååå salmiakk mmmmmm. Prøv å vake med salmiakk og furunål grønnsåpe i ei bøtte med varmt vann. ÅÅååå himmelsk!!!
de tre bukkenebruse Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 jeg liker godt jif speil og vindus spray!!hehe... bensin og spylervæske er også helt utrolig gode lukter!!!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå