Gå til innhold

Gutt på 7 mnd. og røde prikker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min hadde to røde prikker i nakken i dag. Tenkte ikke så mye over det, for ofte det dukker opp noen få i nakken. Men plutselig, like før han skulle ha kveldsmat (bare på 10-15 min.) så hadde det dukket opp 5 røde prikker i ansiktet også..

Han har vært i fin form i dag, sutrer litt, for det er 4 tenner på gang. Han har ikke hatt feber. Tok tempen på han før han la seg, den var på 37,6, så den var jo normal. Han sovnet som han pleier.

Prikkene er helt flate, kjenner dem ikke utenpå huden og like stor som hode på en spiker ca. Hva kan det være? Å hvordan var det der med at du trykker et glass mot prikker. Skal de forsvinne om de ikke er farlige?

Tenkte å se om det hadde dukket opp noen flere før jeg går å legger meg. Men holder det da med å se i ansiktet hans? Hvis han sover som normalt så er det vel ingenting å bekymre seg over?

Mange spørsmål fra en litt bekymret mor.. Setter stor pris på svar=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gutten søsken? Det kan være vanlig utslett, men det kan også være brannkopper. Smittsomt som må leges med krem

Skrevet

Prikkene skal forsvinne når du trykker et glass mot ja. Har hørt om babyer som får utslett i forbindelse med tannfrembrudd.

Skrevet

Nei, han har ikke søsken. Men hørte at det hadde vært en del tilfeller av vannkopper her vi bor..

Så dem kan få utslett ved tannfrembrudd også ja.. Han har vært hoven oppe en stund, å det kommer to nede, så kan jo være det da ja..

Han har våknet noen ganger etter jeg la han, eller han sutrer i søvne, men det kan jo bare være tennene..

Takker for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...