Gjest_1001 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg sitter her og griner hver gang jeg ser den. Stakkars lille gutten på 4 år. Jeg har så lyst å ta ham med meg hjem og hjelpe han. Han var 4 år og veide under 10 kilo jo. Min gutt på 18 mnd veier jo mer, han veier 11 kg nå. Og til og med da han var 4 mnd gammel veide han mer en den lille gutten på TV'en. Jeg får så vondt av slikt. Samme som at jeg stortuter av videoen til Imagine.
Gjest ->>- Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Vel, gi penger, gi penger. Redd Barna, Røde Kors, Unicef etc tar i mot donasjoner i dag også, de.
Gjest_1001 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Æææh, skrev feil musikkvideo, mente happy Xmas (war is over).
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Meld deg på som bøssebærer, da! Her skal hele familien + svigers ut og gå
Gjest_1001 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Er ikke så mange ukene siden vi gav penger sist ;-) Men jeg føler det ikke er nok.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg får også grusomt vondt i hjertet, når jeg ser den reklamen og hører om og ser andre barn som lider...jeg gir ofte over evne til organisasjoner som hjelper, men føler at jeg gjør så alt for lite...alt virker så urettferdig håpløst, når man ser slikt....stakkars søte små:( Grusom, grusom verden....
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg også får vondt inni meg av den reklamen, og tror det er det som er meningen med den. Den er laget for å røre ved de som selv har barn... For å få flest mulig til å gi.. Syns det er litt sleipt jeg da.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Sleipt eller ei, det er jo sån det faktisk er.... Huff, får vondt langt inn i margen, og skulle også ønske at jeg kunne redde de som hadde det vondt og ta de med hjem. Nesten så man får trang til å adoptere. Skjønner at Pitt og dama adopterer så mange, de har jo vært rundt og sett mye vondt. Iallefall hun.
hjelpesmega Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Griner hver gang jeg ser den jeg også Sleip er den reklamen overhodet ikke. Synes det var litt spes sagt...hmmmmm
rødt&blått Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Hvis de reklamene er sleipe, å kan jeg ikke annet enn å si at vi faktisk lever i en utrolig sleip verden! Det er de rike sin oppgave å gi til de fattige. -Men så er de rike landene litt for gjerrige sålenge de ikke vinner noe på det selv.. TENK om bare USA hadde brukt sine krigs-penger på skikkelig oppbygging av verdns fattigste land! -Da hadde ujevnhetene fort blitt mindre. Er rart at slike tanker skal være så uoppnåelige.. Smertelindring burde vært en menneskerett i den verden vi har med så gode teknikker og medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå