Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Sendte gubben på apoteket for og kjøpe minform istad. Så sier ho i kassa "ja, har legen godtatt dette da??" gubben mumla noe om at han sleit litt med luft, og vi fikk prøve det. Så svarte ho bare surt "jaja, jeg får gå og hente den da!".... Den er da ikke på resept! Så om man skal ha hodepinetabletter, så skal dem spørre, "ja, HAR du vondt i hodet da???" Djiss
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Det der hadde irritert meg og! herregud så smålig og surt. Jeg blir faktisk irritert nå, bare av å tenke på det..
Muffinsmamma Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 er vel bare et tegn på at folk kjøper minifom i tide og utide...
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe, ja! Sånt jeg irriterer meg over også! Er jo ingen som spør om jeg har godt av de sjokoladene jeg måtte kjøpe på butikken liksom...
NoDoubt Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Trodde ikke de anbefalte å gi minform lengre...
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 ja, men om barnet har vondt pga luft i magen, så vil man vel prøve det meste for og få slutt på det?
mayaya Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Muligens fordi det frarådes å bruke minifom av legeforeningen? Men uansett er det ikke rette måten å få et sånt råd på..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Men det er jo ikke poenget! de selger det, derfor kan man kunne kjøpe det, uten spørsmål.
It's all about me Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Skulle tro han har møtt p samme apotekansatt som jeg var borti engang. Lillegutt hadde spisenekt, og jeg begynte å bli passe desperat. Han raste jo ned i vekt. Så en hylle på apoteket med reseptfrie drikker med masse kalorier i, og tenkte dette måtte være midt i blinken siden alt vi fikk i han var nettopp drikke. De som sto merket at var for barn var melkebassert. Siden han akkurat hadde fått påsvist cøliaki og og også reagerte på melk. Fant jeg en annen som var uten melk. Spurte dama i kasse om jeg kunne gi det til han på 14 måneder og fikk samme spørsmål: "Hadde jeg fått beskjed av legen å gi dette". Jeg sa at nei, hadde ikke snakket med han det var derfor jeg spør henne om de kan gis til barn siden jeg ikke får i han næring på annen måte. Jeg fikk så kjeft, måtte bare sette den fra meg og gikk ut med hakeslep. Skjønner fremdels ikke hva jeg gjode galt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå