Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei ! Lurer på om det er noen av dere kjekke damer her inne som strikker på bestilling? Har så lyst på en todelt dress til vår gutt på 4 år, men sliter sånn med armene at jeg får bare vondt av å strikke. Har lyst på en dress i litt tykt ullgarn (feks. sånn Rema-garn. Billig og greit) Om det er noen her inne som gjør sånne ting, hva tar dere i pris?
Babyluren Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Jeg har nok prosjekter på gang, men anbefaler deg å skrive inn på http://forum.hobbyboden.com for der er det mange driftige damer som strikker på bestilling. Remagarn er ikke så dyrt, men kampanjegarnet tover. Superwashgarnet er litt dyrere, og noen mener det siger. Tror ikke det er noen gjengs pris, men har hørt en del tar garnpris med en tilleggssum pr meter garn som går med i prosjektet og evt. tillegg til kompliserte mønster. Du får i allefall tilbakemeldinger på hobbyboden. Ellers har nøstebarn veldig populære og anvennelige strikkeplagg. Garnstudio har gratismønser på nett og så har jeg sett noen på hobbyboden har dresser strikket på strikkemaskin ferdig til salgs. Lykke til med å finne noe du liker
Jippi! Maibaby! Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Når hadde du tenkt at den skulle være ferdig? Jeg strikker gjerne, men trenger nok noen uker... Har du sett på noe bestemt mønster? Send meg en pm hvis du er interessert.
frøken blå Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Prøvd å nå deg på skravle jeg nå, men.... =) Jeg strikker også. Besøk meg gjerne på www.hjemmestrikket.piczo.com eller send meg en mail! =) [email protected]
tasah Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Heisann! Jeg strikker også på bestilling, men har en del å gjøre for tiden. Masse julegaver som skal ordnes fremover Hjemmesiden min er www.annhelens.piczo.com dersom du vil se. Har som regel kort leveringstid, men må se litt an hva du vil ha. Har nettopp strikket ribbestrikket genser og bukse til jenta mi, bruker de nesten hver dag nå som høsten er i full gang, kjempegodt med hjemmestrikket
RajaPia Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg strikker også masse, bare ikke sokker... ) Har kun strikket til gaver o.l. før , så er litt usikker på pris da.. Når skulle du hatt det ?
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Oi! Tusen takk for svar jenter. Har ikke fått oversikt over svar da jeg ikke har kommet inn på "min side" før i dag. DB har jo hatt mye trøbbel der i det siste. Jeg ønsker men todelt dress i 4 år. Trenger ikke være noe sånn fancye greier, men skal holde ham varm på vintern vi har her nord. Ikke noe stress heller, bare jeg får det før han vokser ut av strl.. hehe Har noen av dere noen priser?
RajaPia Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Kan sjekke litt hva folk pleier ta. Har muligheten til å bruke Mor Åse sitt fra Rema. Nille har superwash til brukbar pris. Europris har også det. Er hjemmeværende med ei på 2, og pleier strikke når hun sover eller er flink til å driver med sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå