Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei ! Lurer på om det er noen av dere kjekke damer her inne som strikker på bestilling? Har så lyst på en todelt dress til vår gutt på 4 år, men sliter sånn med armene at jeg får bare vondt av å strikke. Har lyst på en dress i litt tykt ullgarn (feks. sånn Rema-garn. Billig og greit) Om det er noen her inne som gjør sånne ting, hva tar dere i pris?
mayaya Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 spør på hobbyforumet her inne, der er det flere strikkere :-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Oj, takk. Glemmer at det er andre forum herinne.
mayaya Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Enig, det er lett å ty til skravle for det meste Lykke til da!
frøken blå Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg strikker på bestilling! Har strikket til flere her inne. Har en side også, www.hjemmestrikket.piczo.com men strikker også hva det måtte være du ønsker deg. Send meg gjerne en mail! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå