Gå til innhold

Dere som har barn på 2-3 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 11 uker og har begynt å sove så korte lurer på dagen. Han sover kanskje bare en halv time, tre kvarter av gangen. Noen andre som opplever det? Og når legger dere nurket for kvelden? Vi har begynt å legge han halv ni og da sover han til 3 før han får mat og så til 6-7.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Sønnen min er også 11 uker (og 3 dager). Han sover også bare sånne 40 minutterslurer, men mange ganger om dagen, kanskje 4-5 ganger. Vi har ikke fått til å legge ham for kvelden, han bare våkner etter tre kvarter da også, så det ender med at vi tar han med i senga når vi legger oss, og får lagt han i vogna etter hvert. Og så sover han til fem-tia ca og så til sånn 7-8. Så har jeg han litt i senga og står opp ca 10 ;-)

 

Men åssen fikk dere til å få lagt han halv ni, noen triks?

 

Hilsen

Skrevet

Martin sover også bare korte stunder på dagen.alt fra 10 min til opp mot en time. han sover av og til lengre på ettermiddagen.

han sovner mellom halv 9 og halv 11 på kveldene. da våkner han rundt 5 for mat og sover vel til 10 tiden.

han er 2 mnd og 6 dager.

Skrevet

Jenta mi er 11 uker og sover greit på dagen - hun sovner etter "frokostpuppen" sånn ca 11-12-tiden og kan sove til 14-15 alt ettersom. Er stort sett ute å går tur på den tiden, så da sover hun godt i vognen sin:o)

Hun sover da stort sett ikke mer før i 23-24 tiden igjen da...av og til noen smådupper, men får henne ikke til å sovne for kvelden før det. Da sover hun til ca 6-7 og får så litt pupp og sover videre til ca 9. Sovet så godt på natten har hun bare gjort siden fredag....før det var det 1-2t intervaller bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...