Gå til innhold

Hello Alicja, are you a car?--Støtte til deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud, holder dere på her også... nå må jeg vel snart føle meg æret over hvor mye av tiden deres jeg tar :)

maja. kaja : tusen tusen takk..

føler det er 3 stk her inne som er en liten flokk samlet som holder sammen MOT meg... og det er helt greit, men da vil jeg si at dere tre lider av DOBBELTMORAL!!!

personangerp på henne, sjekk ut tråden lagt ut om meg på krangle da!!!! med nick og hvor jeg bor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vicky;

Jeg synes du er hånlig og frekk som sier OMG ettersom jeg ser på det som et skjellsord som henger ut den guden jeg tror på......... Du er lite forståelsesfull!

Dobbeltmoral:)

Skrevet

Kjære Vicky.

Hvor i dette innlegget har jeg vært imot deg? Det var vel du som angrep meg først fordi jeg ytret noe du var uenig i?

Hvorfor har jeg dobbeltmoral?

Jeg har ingenting personlig mot deg, jeg bare har brukt det du selv har sagt, om deg selv. Bare fordi jeg er bedre enn deg å diskutere, og kanskje klarer å holde hodet mitt kaldt i en diskusjon, betyr ikke at jeg er dobbeltmoralistisk, fordi jeg kan ikke se at jeg har vært usakelig eller personlig ufin i noen av mine innlegg. Ingen av mine innleg har vært direkte mot deg heller. Så jeg er nok ikke medlem av noe klubb:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...