Gå til innhold

hotel cesar, nei takk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg ikke har sett en hel episode..det må vel bli ferdig snart med de 100 ørtens episodene de lager.

 

Er det virkelig noen som sitter å ser dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å se på det noen ganger..hehe ;-)

Skrevet

He he - jeg syns det er kjempemorsomt jeg :-) Litt avhengig...

Skrevet

..he he ..bra dere er ærlig, hos mine venner er det litt sånn "se og hør" holdning. //Det er ingen som leser det, men alle vet hva som står der//...

Skrevet

jeg må se hotel cæsar hver dag jeg! :P

Skrevet

Jeg og må se det hver dag, helst:) Hehe..ellers blir det reprise dagen etter, hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...