kulepenn Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er så heldig at jeg ikke har sett en hel episode..det må vel bli ferdig snart med de 100 ørtens episodene de lager. Er det virkelig noen som sitter å ser dette?
Søskendrøm<3 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg pleier å se på det noen ganger..hehe ;-)
Nr-3-i-Magen Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 He he - jeg syns det er kjempemorsomt jeg :-) Litt avhengig...
kulepenn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 ..he he ..bra dere er ærlig, hos mine venner er det litt sånn "se og hør" holdning. //Det er ingen som leser det, men alle vet hva som står der//...
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg ser det hver dag, er nok litt avhengig ja
-spent- Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg og må se det hver dag, helst:) Hehe..ellers blir det reprise dagen etter, hihi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå