Gå til innhold

Vinterdress


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en bobledress fra H&M kjøpt på salg, billigre får du det ikke :)

Har ikke begynt å bruke den enda, men synes den virker ok. Er jo ikke så farlig, er begrenset å mye ute i regn og snø de kommer til å være i vinter, da blir det vel mest i vogna i pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for tips. Andre som har tips også? Jeg regner ikke med at han skal bevege seg så mye i snøen, men kan krabber nå og er jo koselig å være litt ute i snøen til vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker veldig godt reflex sine dresser. De er så vide i fasongen at det ikke er noe problem å bevege seg i de, og så holder de godt tett.. koster vel 3-400 kroner. Jeg har ikke tenkt å kjøpe dress til knerten. Regner ikke med at det blir noe særlig ut i snø eller lignende. Og skulle det komme snø mot all formodning, så får han heller bruke snuppa sin avlagte lilla dress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte et norsk merke Trax, kun brukt den en gang, men den virker kjempegod. Er vid i fasongen og myk.. Betalte 400kr og så kjøpte jeg Troll sine "sko" til. Sånne vindtette tøffler ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil virkelig anbefale reima dress. de har isolerende sittepute i rompa. Rekner med at småen vil sitte å leke i snøen når påsketider nærmer seg. Trenger ikke bli så dyrt heller jeg kjøpte min brukt for halv pris på finn og de sliter de jo ikke akkurat ut så jeg selger den igjen neste år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...