Gå til innhold

wooohooooooo om 24 timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter jeg på flyet på vei til kjæresten min i england :D det skal bli så deilig å se han igjen.

måtte bare få ut litt glede her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt!

Er det lenge siden dere så hverandre sist da?

Skrevet

har ikke sett han siden 17 august............ føles som en evighet siden

Skrevet

Oj, det var lenge. Så og si to mnd det.

Tenker nok at du har savnet ham ja. Men koselig da. Er han engelsk eller er han norsk men jobber der.

Hihi, felt som jeg spør og graver :P

Skrevet

bare spør i vei du :) nest etter å prate med han så liker jeg å prate om han lol ikke bergtatt i det hele tatt jeg nei ......

han er engelskmann ja :) men han kommer flyttende hit etterhvert

Skrevet

Så bra at han kommer "hitover" da. Hehe. Alltid bra med menn som flytter til damene. De har så mye mindre ting å pakke :P

Forelskelse er fantastisk. Jeg missunner deg den følelsen du kommer til å ha om 24 timer når du ser ham igjen for første gang på lenge. Den er helt spesiell.

Hihi, store kjærligheten kanskje? Future father of your children :P

Skrevet

hehe mulig den store kjærligheten ja :) virker sånn nå i hvertfall og barn skal vi ha hehe det har vi allerede bestemt og kimby spådde januar så jeg krysser fingrene for at det blir rett :)

Skrevet

Så spennende da.

Håper for din del at kimby hadde rett da. Hmmm, har jeg forresten lagt kort på deg før. Lille pusekatt kalte jeg meg for litt siden. La kort på noen her inne, og plutselig virket nicket ditt så kjent. Hehe.

Skrevet

kan ikke huske det? har bare fått lagt av kimby og wicca jeg som jeg vet om? er en her med nicket skilpadden da, kan ha vært henne?

Skrevet

Hehe, mulig det.

Eller en som kalte seg Trulte kanskje... rimelig likt. Hehe.

Skrevet

lol kan godt være, det er mange med nesten like nick her..... om du har tid kunne du lagt kort også? for å se om du får opp noe om en graviditet eller noe annet spennende? har blitt spådd litt utenfor dib og alt har stemt så langt og jeg synes sånt er så spennende :)

jeg 13.05.75

han 23.01.68

Skrevet

Hvis du bare sender datoene på en PM til meg, slik at jeg husker dem, så kan jeg godt ta det senere i kveld, eller på mns om du er der. Bare send adressen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...