Liserenathe Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei, Er det flere enn meg som har fått kviser i forbindelse med graviditeten ? Jeg har ikke vært plaget med det før nå. Føler som jeg har kommet i puberteten igjen.. Tenkte jeg skulle spørre legen om når det evnt. vil forsvinne om det står i samsvar med det å være gravid.
skiensjente78 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ja.masse kviser og tørr og fet hud om hverandre.Hadde litt sånn i første svangerskap men det forsvant etter fødsel så jeg satser på at det går over denne gang og. Det kan vel ha sammenheng med hormonprod. i kroppen ved et svangerskap.
lilletupp & spira Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 JEPP, har det slik jeg også. Hadde det med nr 1 og begynner å få det nå igjen. Kjøp deg Silicolskin på apoteket/ helseskost, dette hjalp meg sist, skal til innkjøp av det igjen nå : ) En trøst er at det forsvinner litt etter fødselen.
~Mita~ Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 ja huff.. kviser både her og der. Tørr hud og fet hud og mere til. Men det skal visst nok forsvinne igjen etter fødsel og amming fikk jeg fortalt av legen. Krysser fingrene for det!
Liserenathe Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for gode råd, Godt å vite at det er flere som har samme problemet. Jeg går på apoteket i morgen.
Babyluren Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Jeg har aldri før vært plaget noe særlig med kviser, men fy flate så forandret alt ble når jeg først ble "smelt". Ansiktet og brystet så bare ikke ut. Trodde en stund at jeg aldri ville kunne gå med en utringet topp igjen, men nå som jeg raskt nærmer med 2. tri ser det ut til å avta! Håper inderlig jeg slippet å gå med dette ut hele svangerskapet. Lykke til Ps: Jeg bruker Huldresepe fra Fitjar Såpekokeri
Gunni_2 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Jepp, har fått tilbake den urene huden fra tenårene. Jeg synes Basiron er grei å bruke. Også pleier jeg å rense huden hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå