Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er i uke 30, og jeg lurer på om det fortsatt er trygt å sykle? Er i god form, men jeg er redd for eventuelle støt mot magen. Vi sykler i rolig tempo veier hvor det ikke er trafikk, men en del syklende og gående.
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Så lenge det ikke gjør vondt eller er ubehagelig kan du fortsette så lenge du vil tror jeg. Jeg ga meg i uke 37. Mye bakker her, og jeg har med to barn på sykkelen i tillegg til magen, så da begynte det å bli litt tungt. Jeg trener fortsatt jeg, 2 uker til termin. Ang. støt mot magen så er det bare å være forsiktig. Jeg snublet inne i stua jeg, og gikk skikkelig på trynet (gikk bra med magen heldigvis), så farer lurer hvor du minst venter det=). Er risikoen stor er det vel greit å la sykkelen stå, men vurderer du det som ganske trygt hadde jeg tatt sjansen.
Amanda- Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har 3 uker til termin.. sykler enda...
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg er i uke 35 - og mannen min har nettopp parkert sykkelen min, hrmf.. Har inntil nå syklet på jobb hver dag :-) Men han har vel kanskje noe rett i at det ikke er nødvendig med høygravide i Oslotrafikken med brostein og trikkeskinner som begynner å bli høstsleipe.. Så nå går jeg på jobb :-)
tuuli Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Tror du kan sykle så lenge det føles behagelig. Men jeg har gitt opp høstmørke Oslogater etter at jeg så en syklist bli påkjørt for noe uker siden... satte skrekk i en gravid kropp, gitt. Så nå går jeg eller bruker kollektivtransport. Er forresten 37+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå