Gå til innhold

Barnevogn - Norwegian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bør vogna pakkes når man skal fly med norwegian - noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. hvis du vil være helt sikker så hadde jeg nok funnet meg ett digert bur og pakka den i, eller esker for i følge tv2-hjelper deg så er ikke de ansvarlig hvis vogna blir ødelagt...

Skrevet

Joda - har fått med meg dette. Men de ødelegger vel ikke med vilje heller? Er det noen her som HAR reist med norwegian og har hatt med barnevogn?

Skrevet

Jeg har ikke reist med Norwegian med barnevogn, men fant dette på hjemmesiden deres:

"Barnevogner, barneseter for bil, sykler, golfutstyr, ski, fiskestenger, annet sportsutstyr, malerier og skjøre gjenstander er i utgangspunktet ikke egnet for flytransport. Norwegian anbefaler våre reisende å pakke dette utstyret slik at det ikke blir skadet. Norwegian dekker kun skader på slikt utstyr hvis det er tilstrekkelig emballert i hard emballasje og emballasjen er skadet. Kun myk emballasje regnes ikke som tilstrekkelig emballasje på slikt utstyr. Vi anbefaler våre reisende å tegne egen forsikring på slikt utstyr. Du er selv ansvarlig for å pakke skjørt utstyr på en slik måte at det tåler normal bagasjehåndtering. Norwegian har ikke hard emballasje tilgjengelig på flyplassen."

Skrevet

de ødelegger nok ikke med vilje, men jeg så ut av vinduet når jeg reiste med sas og de er ikke mye forsiktig når de tra ut bagasjen. de bare kasta vogna mi på bakken...

Skrevet

Norwegian har plastposer til å pakke vogna i på flyplassen. Jeg har reist med fly flere ganger og aldri opplevd problemer med vogna. Nå har jeg ikke reist med N da, men sist jeg reiste (det var med KLM) så hadde de ikke poser der.. Da fikk jeg kjøpt en av N for 20 kroner :-)

Skrevet

Noen som vet om det er såkalt hard emballasje tilgjengelig på flyplassene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...