Hufsetutta Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Vår lille på 9 mnd har en tendens til å sutre ved hvert måltid. Han spiser maten, så sutringen betyr ikke at han er mett. Veldig slitsomt, for hvert måltid blir lite hyggelig. Noen andre som har vært borti dette?
Lucia85 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Samme her og, kan bli veldig stress når lillemor gråter og sutrer så mye når hun skal spise. Maten går jo ned greit nok, men man blir jo veldig sliten av å holde på sånn :/
hurra og hei! Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Min på 8 måneder er likens. Jeg har fundert på noen teorier: -Mett? Neppe, han spiser jo, og får han fruktmos blir han helt rolig... -Grøtlei? Kanskje.... -Kløe i tenna? Det er ingen her enda, men alt skal i munnen og tygges på! Dessuten kan jo det forklare at fruktmos er pop - det er jo kjølig og godt mot kløende ganer... Jeg har i hvert fall gitt min lille et knekkebrød i hånda som han tygger på innimellom grøten. Vet ikke hvor lurt det er, men det funker - ingen sutring! Men vær obs mot biter i halsen! Og ta den fra når det begynner å bli blødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå