Gå til innhold

NÅ TRENGER JEG EN TOLK HER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 16 i syklusen i dag.

Har veldig menssmerter i magen, men er jo 2 uker til jeg skal ha mensen.

Jeg tok en graviditetstest i dag, men den var negativ.

Kan jeg ikke være gravid denne mnd, eller var det alt for tidlig og teste?

Har så lyst til å tro at det bare var for tidlig!

Vil ikke tro på den testen!=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan være gravid.

det du må gjøre, er å ta testen den dagen du skal få mensen. da kan du se om du er gravid eller ikke. 2 uker før mensen vil testen vise negativ selvom du er gravid eller ei.

Skrevet

jeg har de samme smertene når jeg skal ha mensen og eggløsning...

Skrevet

Du har nok testet alt for tidlig ja. Man kan teste opp til fire dager før ikm. Selv da kan du få misvisende negativt svar.

Håpet er der for deg enda. Så smør deg med tålmodighet, (selv om det ikke er lett) Og vent til rundt ikm med å teste på nytt;)

Lykke til!

Skrevet

hva med å kjøpe slike billige tester som man får på nettet...da har 5 stk liggende....har brukt opp alle selv og venter ikke mensen før 21 oktober...ivrig ja...:)

Skrevet

jepp det er altfor tidlig å teste!!! å nok vente i allefall 8 dager til tenker jeg før den evt blir positiv.... Kanskje enda lengre også, spørs vel på når du hadde eggløsning... Men: Det er jo et godt tegn med mensmurringer så tidlig da! Spennende!

Lykke til! Håper at du om en stund har en liten spire som har festet seg i magen din!

Skrevet

håper jeg også at spiren din er der:) jeg er ikke aktiv prøver selv (mannen vil ikke), men bruker heller ingen prevansjon da, så kan godt hende jeg også har en liten på vei. skal teste 21. :) hadde siste mens 30. september, så blir veldig spennende dette!!!! krysser fingrene for oss begge

Skrevet

Å, så spennende!=)

Så har jeg en merkelig følelse av at underlivet på en måte hår "sunket" litt ned, kan det ha noe med saken å gjøre?

Uff, nå spør jeg om mye rart her!

Blir jo helt paranoid av dette!!!

Skrevet

Hvis det er 2 uker til IKM vil jeg nok tro at det er eggløsning du har nå, så kjør på :)

Skrevet

Jeg har skikkelig mens smerter når jeg har eggeløsning!! Helt sikkert det! Den bruker jo å vær 2uker før ikm.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...