Gå til innhold

TRENGER HJELP NUUUH! PLIS SVAR !

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har idag faatt meg en ny elektrisk avent brystpumpe. har akuratt proevd den for foerste gang, og fikk pumpet ut 60 ml..

er dette mye/lite ?? Hvor mye er et maaltid ? saann ca?

Jenta mi er 2 mndr imorgen. Jeg fullammer. Men vil bare laaere henne aa ta flaske, slik at dette kan brukes dersom jeg trenger d :D Kan jo vaere greit at jeg kan faa stikke ut en tur, og at pappaen hjemme da kan gi tutta flaske osv ;)

Kommer nok til aa pumpe meg om morgenen fra en pupp, for da er det jo mest melk :D Merker det er mindre naa, og klokka er snart 18.00.. :D

Tenkte jeg skulle gi henne denne flasken naa kl 18.30, da er det 3 timer siden forrige maaltid :) men tror du 60 ml er nok ? eller maa hun ha pupp i tillegg naa... ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P.S har ikke flaskevarmer forloepigt.. saa hvordan varmer jeg denne opp? den staar i kjoeleskapet naa:D

har vannkoker.. kan jeg varme opp vann der og saa heller jeg d i en gryte eller noe og slenger flaska oppi ?

tar jeg evt av tutten oppaa?

Hvor lenge skal den evt ligge i kokt varmt vann?

Skrevet

Tipper du må ha ca må ha 100 eller 120 ml altså... det var det jeg måtte pumpe.

Skrevet

Det er jo forskjellig hvor mye de spiser, men vil tro hun trenger litt pupp også. Ville vel kanskje tro hun trenger ca 80 ml?

Husker ikke det der helt men.. det er jo bare å prøve, er hun ikke fornøyd må du gi litt pupp også.

Som regel har man litt mere melk en man klarer å pumpe ut. Babyen er "verdensmester" til å få ut melk i forhold til en pumpe.

Skrevet

Ingen som har fasiten,du må bare prøve å se.Gi flaske først og se om hun vil amme etterpå,da får du en liten anelse.

Jeg ammet på morgenen,og pumpet 1-2 timer etter fra begge bryst,da hadde jeg enda mye og pumpet nok til 1 måltid.

Lykke til:)

Skrevet

Du skal helt ikke varme mm i alt for varmt vann. Kokende vann blir kanskje litt varmt.

Jeg brukte varmt vann fra springen jeg, opp i ett litersmål el lign. og satte flasken opp i vannet. Greit å riste litt på flasken av og til så varmen fordeler seg litt, og kjenne av og til så den ikke blir for varm!

Skrevet

okei :D men siden jeg vanligvis bare ammer fra en pupp, skal jeg da amme fra den puppen jeg pumpet fra? siden det er den hun egentlig skulle faatt fra kl 18.30... :D

det hoeres jo ut som om den kan skjule seg litt mer inni der da:P

takk for svar ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...